مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليسي‌ها كه سال قبل در هتلي مجلل در تركيه اقامت داشتند، امسال از هتل محل اقامتشان راضي نيستند و نسبت به آن گلايه مي‌كنند.

 

قرمزپوشان پايتخت كه براي برپايي اردوي آماده‌سازي به تركيه سفر كرده‌اند در هتل پاتاليا اقامت دارند كه تيم‌هايي چون شاهين بوشهر، فولاد خوزستان و… هم حاضر هستند اما برخلاف ديگر تيم‌ها، پرسپوليسي‌ها نسبت به اين هتل معترضند و اين هتل را در حد پرسپوليس نمي‌دانند.

 

 

به همين دليل گفته مي‌شود احتمال دارد اردوي پرسپوليس در تركيه زودتر از موعد مقرر به پايان برسد و اين تيم به زودي به تهران برگردد. بازيكنان پرسپوليس كه در حال حاضر حدود سيزده چهارده نفر بيشتر نيستند، معتقدند هتل پاتاليا امكانات لازم را ندارد و به نظر مي‌رسد 2 يا حداكثر 3 ستاره باشد.

 

اين در حالي است كه پرسپوليس فصل گذشته در هتل تايتانيك كه يكي از بهترين هتل‌هاي تركيه و 5 ستاره است اردو زده بود و حضور در این هتل ساحلی توریستی در فصل تابستان حواشی خاصی هم برای پرسپولیس ایجاد کرد.

 

به اين ترتيب توقعات پرسپولیسی ها بالا رفته و انتظار داشتند امسال هم در همان هتل اردو بزنند كه اين اتفاق نيفتاد و اعتراض آنها را به دنبال داشت. يكي از دلايل اصلي اعتراض پرسپوليسي‌ها به هتل پاتاليا اين است كه اين هتل در جنگل قرار دارد و كمي دور از شهر است.

 

پس با اين اعتراض‌ها به نظر مي‌رسد پرسپوليس زودتر به تهران برگردد تا در تهران تمرين‌هايش را دنبال كند. پيش از اين قرار بود كاروان پرسپوليس تا چهارشنبه 5 مرداد ماه تمرين‌هايش را در تركيه ادامه بدهد.

 

تمرين در دماي 23 درجه!

ايران ورزشي- 80 كيلومتر كه از آنكارا پايتخت تركيه دور شوي، جايي نزديك به پارك ملي پاتاليا، هتل و مجموعه ورزشي پاتاليا جايي است كه طي چند سال اخير چشم تيم‌هاي ايراني را گرفته. پرسپوليس حالا در هتل پاتالياست كه به غير از امكانات معمول شامل استخر، سونا، سالن بدنسازي مجهز و چهار زمين فوتبال، زمين‌هاي تنيس و … هم دارد.

پرسپوليسي‌ها از گرماي 37-36 درجه‌اي تهران در ماه ابتدايي تابستان كه بعضي روزها به 40 درجه هم رسيد به جايي در ارتفاعات تركيه پناه برده‌اند كه روزها 23 و شب‌ها 18-17 درجه سانتيگراد دما دارد. در هتل محل اقامت پرسپوليسي‌ها، تيم‌هاي فولاد و شاهين هم اقامت دارند تا اعضاي تيم پرسپوليس چندان احساس غربت نكنند. همچنين يك تيم آذربايجاني هم در اين هتل اردو زده اما با توجه به تعدد زمين‌هاي تمريني، مشكلي براي انجام تمرين‌ها در موعد مقرر نيست. پرسپوليسي‌ها با 33 نفر به اين اردو رفته‌اند و 26 اتاق هتل را رزرو كرده‌اند كه در اين بين اتاق ماساژ، تداركات و انبار لباس هم جداگانه گرفته شده است.

اين در حالي است كه به خاطر كمبود بازيكن اين اردو چندان هم خوشايند نبوده و يكي از آن 3 بازي تداركاتي كه حميد استيلي براي پرسپوليس در اردوي تركيه در نظر گرفته بود لغو شد؛ آن هم به خواست بازيكنان! آنها معتقد بودند كه به خاطر تعداد كم بازيكنان حاضر در اردو و فشار تمرين‌ها در بازي‌هاي تداركاتي مجبورند فشار مضاعفي را تحمل كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)