پرسپولیس نیوز: فیلم مستند پرسپولیس با گزارش‌های جالبی از زندگی فوتبالی و شخصی ستاره‌های نامدار باشگاه پرسپولیس به سفارش معاونت فرهنگی و اجتماعی پرسپولیس در آینده نزدیک در اختیار هواداران قرار خواهد گرفت.

مستند پرسپولیس که اولین کار از این دست خواهد بود، پس از بررسی‌های انجام شده در معاونت فرهنگی و اجتماعی پرسپولیس و به سفارش باشگاه توسط یک گروه مستندساز در دست تهیه قرار دارد.

شب گذشته به همین مناسبت و برای معارفه بیشتر عوامل سازنده و سرمایه‌گذاران این مستند، مراسمی با حضور جمعی از پیشکسوتان پرسپولیس، مسوولان باشگاه و عوامل تولید این فیلم برگزار شد که در جریان آن دیدگاه‌های مختلفی هم برای بهبود هر چه بیشتر این مستند گردآوری شد.

در این مراسم که توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی باشگاه ترتیب داده شد؛ دکتر محمدرضا زادمهر، محمد پنجعلی و علی انصاریان از میان قدیمی‌های پرسپولیس، بهروز منتقمی قائم مقام، دکتر علیرضا اسماعیلی معاون فرهنگی و اجتماعی، امیدعلی پورحسن معاون ورزشی و دکتر نویدی عضو کمیته فرهنگی باشگاه حضور داشتند.

در این مراسم پس از سخنرانی دکتر اسماعیلی و تشریح اقدامات انجام شده و هدف از تهیه این مستند، محمد پنجعلی، دکتر زادمهر و علی انصاریان هم مطالبی را مطرح کرده و در جریان آن از این اقدام تقدیر و تشکر کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی پرسپولیس در ارتباط با این مستند گفت: مراحل پیش تولید از ابتدای سال جاری شروع شد. این فیلم به گفتگو با پیشکسوتان و بررسی زندگی فوتبالی و بخشی از زندگی شخصی آنها می‌پردازد که خود درباره آن سخن می‌گویند. تا این لحظه حدود 50 نفر از ستاره‌های ادوار مختلف باشگاه پرسپولیس جلوی دوربین رفته‌اند و این برنامه ادامه دارد. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، این گروه قرار است تدوین فیلم مستند را تا اوایل پائیز به اتمام برسانند.

وی در پایان افزود: این مستند قرار است در شبکه سینمای خانگی به هواداران ارایه شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)