پرسپولیس نیوز : باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به باشگاه شیراک ارمنستان خواستار روشن شدن تکلیف این تیم برای انجام یک بازی دوستانه شد.

پس از منتفی شدن حضور پرسپولیس در ارمنستان برای برگزاری یک بازی دوستانه با شیراک به دلیل مشکلات هوایی باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به مسئولان شیراک ارمنستان که قبلا هم برای حضور در ایران و بازی در پرسپولیس در همان تاریخ قبلی اعلام آمادگی کرده بودند، اعلام کرد که تکلیف پرسپولیسی‌ها را روشن کنند.

در این نامه پرسپولیسی‌ها اعلام کرده‌اند با توجه به شرایط تیم و درخواست برگزاری بازی دوستانه از سوی چند تیم داخلی و خارجی خواهشمندیم در صورتی که قصد عزیمت به ایران را دارید سریعا این موضوع را در نامه‌ای به ما اعلام کنید.

این در شرایطی است که تماس‌های تلفنی نیز بین طرفین در حال حاضر برقرار است، اما پرسپولیسی‌ها برای زمان بازی نیز کمی دچار مشکل هستند و به همین دلیل خواستار این شدند تا زودتر تکلیف خود را برای میزبانی از شیراکی‌ها بدانند.

با توجه به انتهای سال جاری از تاریخ 26 تا 29 اسفند خطوط هوایی تهران و ارمنستان بسیار شلوغ است اما با رایزنی‌های انجام شده با دو شرکت هوایی ایران اعلام آمادگی لازم برای تهیه بلیت هواپیمای شیراکی‌ها انجام شده و از طرف دیگر با توجه به اینکه 28 اسفند با مراسم چهارشنبه‌سوری همزمان می‌شود قرمزپوشان قصد دارند تاریخ این بازی را با هماهنگی با صدا و سیما که قصد پخش این بازی را دارد تغییر دهند. قرار است با نامه شیراکی‌ها و رفع این مشکلات تکلیف نهایی بازی دوستانه مشخص شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)