مرجع خبری پرسپولیس : نام افشین قطبی هم در میان امضا کنندگان این نامه بود.

 

سایت خبری تابناک در گزارشی مدعی شد افشین قطبی سرمربی سابق تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس، پیش از آغاز جام جهانی 2006 آلمان خواستار اخراج ایران از این رقابت ها شده بود.

 

بعد از صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 2006، برخی کشورها خواستار اخراج تیم ملی ایران از این مسابقات شدند، هرچند فیفا تحت تاثیر موضع گیری های سیاسی قرار نگرفت و تیم ملی ایران در نهایت با پرتغال، مکزیک و آنگولا هم گروه شد.

 

این سایت خبری پس از گذشت 6 سال از جام جهانی 2006 از قول یک مقام مسئول در فدراسیون فوتبال مدعی شد ، سپ بلاتر رئیس فیفا وقتی در آلمان با محمد دادکان مواجه می شود، به او می گوید: شما نیازی به دشمن خارجی ندارید چرا که خیلی ها از داخل ایران برای اخراج این تیم از جام جهانی به فیفا نامه نوشتند.

 

استدلال آن ها البته این بود که نیمی از جمعیت ایران را زنان تشکیل می دهند اما خانم ها اجازه ورود به ورزشگاه های این کشور را ندارند.

 

ظاهرا امضای برخی روزنامه نگاران داخلی و البته افشین قطبی هم پای این نامه به چشم می خورد. قطبی که آن زمان مربی تیم ملی کره جنوبی بود، بعد از جام ملت های 2007 به ایران بازگشت و پس از قهرمانی با پرسپولیس در لیگ هفتم هدایت تیم ملی ایران را هم در مقطعی به عهده گرفت.

 

حال این سئوال مطرح می شود که اگر خبر فوق درست باشد، دلیل سکوت محمد دادکان در قبال این اتفاقات چیست؟ و سئوال دیگر اینکه منبع موثق خبر در فدراسیون فوتبال چرا بعد از 6 سال این خبر را رسانه ای می کند؟

 

این خبر هر چند بازتاب گسترده ای در رسانه های تصویری و نوشتاری داخلی داشت اما به نظر می رسد نمی توان به این ادعا استناد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)