مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست مستعفی باشگاه پرسپولیس با انتشار نامه ای خطاب به اصحاب رسانه نوشت: می خواهم با کمک شما در تاریک و روشن عملکردم بیندیشم.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ حبیب کاشانی پس از استعفا از حضور در تشکیلات اجرایی باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به اصحاب رسانه و خبرنگاران از همراهی خالصانه آنها تقدیر و تشکر کرد.

حبیب کاشانی در نامه خود به خبرنگاران آورده است:
در مدت حضور خود در عرصه ورزش، فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کردم، در همه این روزها اما، چه روزهای کامیابی و چه روزهای ناکامی که هر دو ذات ورزش است و از عوامل جذابیت و پویایی آن، همیشه علاوه بر حضور و لطف خداوند، سایه مهر شما خبرنگاران عزیز و اصحاب محترم رسانه را در کنار خود داشتم.

همراهانی که گاه با انتقادهای خود حق برادری و دوستی را بر من تمام کردید و بر پایه آنچه دین مبین اسلام می‌گوید: “زکات زبان و قلم خود را با نصیحت و خیرخواهی در حق این بنده ناچیز ادا کرده‌اید.

خداوند حکیم برای قلم و هر آنچه که آگاهی بخش است ارزشی مثال‌زدنی قائل است و همین بس که در قرآن، بر قلم، قسم یاد می‌کند.

سوگند خداوند به «قلم» آن را مقدس کرده و «نوشتن» و «آگاهی بخشی» را حرمت بخشیده است و چه نیکو گفته‌اند که درخت قلم، اگر ریشه در «تعهد» و «انصاف» داشته باشد، میوه‌اش شیرین و ماندگار است.

در محضر خداوند رحمان که آگاه به همه چیز و عالم در برابرش خلع ید است و برای پوشاندن و قلب حقیقت، راه به جایی ندارد به احترامتان تمام قد می‌ایستم و قدردان تلاش‌ها، نقدها و محبت‌های‌تان هستم. که بی‌شک، اگر نبود لطف خداوند و کمک و همراهی شما، موفقیتی در کارنامه ناچیز کاری من، رقم نمی‌خورد.

رفتن من فرصتی است تا با کمک شما در تاریک و روشن عملکردم بیندیشم و شما نیز در فرصت مناسب، با پیگیری پیدا و پنهان اتفاقات و ریشه‌یابی رخدادهای ایام گذشته، قضاوت‌ها را عیار گیرید.

خدایا چنان کن سرانجام کار/ تو خشنود باشی و ما رستگار
مخلص شما؛ حبیب کاشانی

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)