پرسپولیس نیوز : وزیر ارتباطات و فناوری گفت: موفقیت تیم‌های ایرانی نمود قدرت جامعه ایران است و خوشحالیم که در رشته‌های مختلف این روزها به موفقیت می‌رسیم.

محمد حسن نامی در جلسه عقد تفاهم همکاری بین وزارت ارتباطات و فناوری و باشگاه پرسپولیس برای استفاده از امکانات باشگاه پیام گفت: همیشه گل ارزشمند حمید استیلی مقابل آمریکا در خاطرم باقی مانده آن زمان سفیر کره جنوبی بودم و وقتی روز بعد از بازی به محل کارم رفتم دیدم سفیر یونان برای‌مان گل فرستاده و آنها هم از این اتفاق شادمان شده بودند. موفقیت در تیم‌های ورزشی باعث نمود قدرت ایران در بسیاری از زمینه‌ها می‌شود و نشان می‌دهد که جوانان ایرانی توانمندی زیادی در زمینه‌های مختلف دارند. خوشحالیم شاهد موفقیت تیم‌های ایرانی در رشته‌های مختلف هستیم و  وقتی می‌بینیم والیبال ایران قهرمان چندین دوره اروپا و جهان را شکست می‌دهد برایمان خوشحال کننده است.

وی افزود:‌ در همه زمینه‌ها فعالیت داریم و می‌خواهیم در زمینه فوتبال کارهای خوبی را انجام دهیم. با هماهنگی ایرانی که باعث به وجد آمدن همه در جامعه می‌شود تیم‌های ارزشمندی را تشکیل دادیم حضور افرادی مثل حمید استیلی،کریم باقری برای فوتبال ایجاد ارزش می‌کند به همین خاطر وقتی با ما برای بوجود آوردن چنین مجموعه‌ای صحبت شد از آن استقبال کردیم و می‌خواهیم این اتفاق زمینه‌ای برای موفقیت پرسپولیس و ایران شود.  همچنین برخی علاقمند هستند که به پرسپولیس کمک کنند و پرسنل وزارت ارتباطات نیز می‌توانند در فضایی سالم و از شهرت این تیم در جهت سلامت جامعه و پویایی خود بهره ببرند.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: بهره‌برداری از این موضوع به صورت مشترک است و فرزندان پرسنل وزارت ارتباطات نیز می‌تواند از این مدارس فوتبال بهره‌ ببرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)