پرسپولیس نیوز :  عضو هیات مدیره پرسپولیس، گفت: پرسپولیس با علی دایی و این بازیکنان و عزم و اراده‌ای که در تیم وجود دارد، ظرفیت دستیابی قهرمانی را دارد.

محمد حسن نامی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس، افزود: بعد از بازی با ملوان و با توجه به تلاشی و اراده‌ای که در تیم دیده شد، وظیفه خودم دیدم تا بر سر تمرین حاضر شده و به اعضای تبریک و خسته نباشید، بگویم.

وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات، ادامه داد: تیم پرسپولیس روند خوبی را شروع کرده است. می بینیم که بازیکنان با تمام وجود بازی می‌کنند و برابر ملوان در شرایطی که ده نفره شدند یک گل زدند و چند موقعیت خطرناک دیگر هم ایجاد کردند. این مساله نشان می‌دهد پرسپولیس در مسیر درستی هدایت می‌شود. آقای دایی یک مربی با شاخصه‌های بین‌المللی و دارای ویژگی قهرمانی و پهلوانی است.

وی ادامه داد: نکته خوب این است، که عزم و اراده خوبی در تیم دیده می‌شود و مجموعه یکدست است. با این شرایط امیدوار هستیم، پرسپولیس به روزهای اوج برگردد و هواداران را خوشحال ببینیم.

عضو هیات مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس تیم ریشه دار، پر افتخار و به تعبیر کنفدراسیون فوتبال آسیا، پرطرفدارترین تیم ایران و قاره است. هواداران هیچ‌گاه تیم را تنها نگذاشته و از مجموعه حمایت کرده‌اند.

نامی در ارتباط با نشستی که در حاشیه تمرین پرسپولیس با علی دایی داشت، تصریح کرد: نشست خاصی نبود. بیشتر یک گپ و گفت بود. تبریک گفتم و بابت تلاش ها تشکر کردم. آقای دایی مربی پر تلاشی است و آقای رویانیان هم شبانه روزی به نحو شایسته برای پرسپولیس کار می‌کنند. ما هم به عنوان اعضای هیئت مدیره آنچه در توان داشته‌ایم را به کار می‌گیریم تا درنهایت در سایه حمایت‌های هواداران به نتیجه دلخواه که همان موفقیت پرسپولیس و رسیدن به قهرمانی است، تحقق یابد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)