پرسپولیس نیوز : عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ما اعضای هیات مدیره قبل از بیانیه وزارت ورزش و جوانان خواستار ماندن رویانیان تا پایان فصل سیزدهم در باشگاه پرسپولیس بودیم.

محمد نامی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: وضعیت تیم پرسپولیس مناسب است به خاطر همین ما قصد برکناری رویانیان را نداشتیم بر این اساس بیانیه وزارت ورزش هم نظر اعضای هیات مدیره بر ماندن رویانیان را تائید کرد.
 
 نامی در مورد گفته‌های ‌رویانیان نسبت به مسائل پشت پرده هیات مدیره برای بر ‌کناریش اظهار داشت: رو‌یانیان اصرار داشت که برود و ما قصد تعویض وی را نداشتیم.
 
وی در ادامه اظهار داشت: تا پایان فصل سیزدهم زمان زیادی باقی نمانده است به خاطر همین اعضای هیات مدیره صلاح ندانستند که مدیرعامل تیم را تغییر دهند.
 
بر این اساس رویانیان‌ اصرار‌زیادی داشت که از پرسپولیس  برود.
 
 عضو هیات مدیره پرسپولیس در خصوص شرط‌های ‌رویانیان برای ماندن در سمت مدیر عاملی گفت: رویانیان‌‌ نمی‌تواند برای وزارت ورزش و جوانان شرط بگذارد اما وزیر ورزش این حق را نسبت به شرط گذاشتن برای مدیر عامل دارد.
 
وی درباره حضور دو فرد اقتصادی در هیات مدیره پرسپولیس بیان کرد: هیات مدیره پرسپولیس متشکل از افراد اقتصادی و فرهنگی هستند، یک فرد ثروتمند و پولدار با هدف خاص حاضر می‌شود تا برای باشگاه پرسپولیس سرمایه گذاری کند.
 
وی در ادامه بیان کرد: هیچ فرد متمولی سرمایه‌اش را بدون دلیل در باشگاه پرسپولیس هزینه نمی‌کند و باید سودی نصیبش شود.
 
 عضو هیات مدیره پرسپولیس تصریح کرد: در سال‌های  گذشته افراد متمول جزو اعضای هیات مدیره پرسپولیس بودند اما نتوانستند برای این باشگاه اقدام موثری انجام دهند.
 
 نامی عنوان کرد: به هر حال افرادی باید در هیات مدیره پرسپولیس باشند که باعث ارتقای فنی باشگاه پرسپولیس شدند و تعصب خاصی به تیم داشته باشند.
 
 وی درباره کنار رفتنش از هیات مدیره پرسپولیس و روی کار آمدن افراد اقتصادی گفت: وزیر ورزش و جوانان در مورد تغییر اعضای هیات مدیره تصمیم می‌گیرد  بر این اساس من بدون تصمیم وزیر ورزش و جوانان از هیات مدیره پرسپولیس کنار نمی‌روم.
 
وی درباره جلسه اعضای هیات مدیره با وزیر ورزش بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار است اعضای هیات مدیره با وزیر ورزش هفته آینده جلسه‌ای داشته باشیم و در مورد اتفاقات اخیر با یکدیگر بحث و گفتگو کنیم.
 
نامی در ادامه اظهار داشت: جلسه اعضای هیات مدیره پرسپولیس فردا برگزار می شود و رویانیان هم در این جلسه حضور خواهد داشت.
 
عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره عدم حضور رویانیان در دفتر باشگاه پرسپولیس گفت: این موضوع صحت ندارد و رویانیان در دفتر کارش حضور دارد و کار‌های مربوط به باشگاه را انجام می‌دهد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: ما اعضای هیات مدیره تصمیماتی برای کاهش حاشیه‌ها در تیم پرسپولیس اتخاذ خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)