مرجع خبری پرسپولیس : نامزد مربيگري تيم فوتبال پرسپوليس كه تجربه مربيگري در رئال مادريد را دارد دوره روانشناسي را پشت سر گذاشته است.

بنيتو فلورو سانس، متولد سال 1952 خيخون از ايالت آستورياس است. سانس كه به تازگي وارد 57 سالگي شده، در دوران جواني بازيكن شاخص و به نامي نبود هر چند ضربات سهمگين او در تيم آستورياس در آرشيو فدراسيون فوتبال اسپانيا قابل ملاحظه است.
بنيتو در واقع خود را هنگامي مطرح كرد كه به حرفه مربيگري روي آورد. وي كارش را در سال 1989 با مربيگري در آلباسته آغاز كرد. سانس در سال 1991 آلباسته از دسته سوم به دسته دوم آورد.
وي در سال 1992 سرمربي رئال مادريد شد. با آغاز همكاري در رئال مادريد قهرماني در كوپا‌دل‌ري و نايب قهرماني در لاليگا را در كارنامه خود ثبت كرد. بنيتو سپس در سال 1994 به آلباسته بازگشت و پس از آن در اسپورتينگ خيخون فعاليت كرد.
در سال 1997 يك واسطه ژاپني او را با تيم ثروتمند ژاپني آن روزها، ويسل كوب آشنا كرد اما در اين تيم چندان موفق نبود و سپس راهي مكزيك شد تا در تيم مونتري فعاليت كند.
او در بخش خاطرات مربيان در سايت رسمي رئال مادريد مي نويسد: اي كاش هرگز مادريد را ترك نكرده بودم و بيكاري را تحمل مي كردم تا اين همه جهانگردي نكنم.(نوشته شده در سال 2006)

بنيتو فلورو سانس در رشته روانشانسي نزد استاد روانشناسي اميليو سيداد دوره ديد و از آن پس طور ديگري در مربيگري قدم برداشت.
بنيتو در سال هاي اخير فعاليت هاي پيمانكاري متعددي با باشگاه پيشين خود رئال مادريد داشته و در بخش هاي روانشانسي فوتبال، آمادگي ذهن و مديريت رفتار تدريس داشته است.
براساس اظهارات دست اندركاران باشگاه پرسپوليس، قرار است روز شنبه بنيتو فلورو ‌سانس به ايران سفر كند تا در صورت كسب توافق هدايت و رهبري اين تيم سرخپوش را بپذيرد.
سانس در سال 2002 براي دو فصل ويارئال را هدايت كرد. اين مربي تا سال 2004 سرمربي اين تيم بود. پس از آن به عنوان سرمربي فعاليت نداشت و تنها مي توان به چند مورد كوتاه مدت مشاوره، دستيار و مربي نيم فصل در رئال مايوركا، تيم دوم بارسلونا و آلباسته اشاره كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)