پرسپولیس نیوز : دبیر فدراسیون فوتبال گفت: زمانی که در پرسپولیس بودم کفش بازیکنان را واکس می‌زدم.

مهدی محمدنبی در حاشیه تمرین تیم پیشکسوتان پرسپولیس با بیان این که برگزاری دیدار پیشکسوتان پرسپولیس و آ ث میلان بازی بسیار خوب و تاریخی است، خاطر نشان کرد: گفت: بازیکنان قدیمی مثل پنجعلی و سایر بزرگان پرسپولیس را دیدم و از رویانیان تشکر می‌کنم که چنین فضایی را فراهم کرده است. روز پنجشنبه یک بازی خوب و تاریخی را شاهد خواهیم بود.

وی در مورد اینکه خودش زمانی قائم مقام پرسپولیس بود و چرا در این دیدار حضور پیدا نمی‌کند؟ به شوخی گفت: ما در آن زمان کفش بازیکنان را واکس می‌زدیم.

 

او افزود: بازیکنان پیشکسوت شناسنامه باشگاه پرسپولیس هستند. ما مطمئنیم که روز پنجشنبه دیدار خوبی را شاهد خواهیم بود.

دبیر فدراسیون فوتبال در مورد همکاری فدراسیون پرسپولیس برای برگزاری دیدار دوستانه مقابل میلان گفت: سازمان لیگ جلساتی با باشگاه پرسپولیس داشته است و در همه مواردی که لازم باشد ما کمک‌‌ها را انجام می‌دهیم.

نبی در مورد اینکه منصوریان گفته با اجازه دبیر فدراسیون و علی کفاشیان اسپانسر جدیدی جذب می‌کند، گفت: من آن زمان ایران نبودم و به همراه تیم ملی بودم، احتمالا با کفاشیان جلسه‌ای داشته است که من در ریز جلسه‌شان نیستم.

دبیر فدراسیون فوتبال در مورد اینکه امکان دارد تیم امید از برند دیگری به جز آل‌اشپورت استفاده کند زیرا منصوریان می‌گوید این کار را با اجازه نبی و کفاشیان انجام داده، گفت: در مقطعی که تیم در اردو بود کفاشیان این اجازه را برای مقطعی به او داد اما برای ادامه‌‌اش هم کفاشیان باید دستور بدهد که من تازه‌ آمده‌ام و در جریان نیستم.

نبی در مورد اینکه چقدر این نکونام شانس دریافت جایزه مرد سال فوتبال آسیا را دارد، گفت: امتیاز نکونام امتیاز خوبی است البته آنها ملاکشان بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا است که بازیکن چینی در فینال لیگ قهرمانان آسیا بوده است. اگر امتیازدهی بر روی بازی‌های تیم ملی باشد قطعاً‌ جواد نکونام این جایزه را دریافت می‌کند اما اگر ملاک بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا باشد، شانس بازیکن چینی بیشتر است.

وی در مورد اینکه غیبت بازیکن چینی می‌تواند شانس نکونام را بالا ببرد، گفت: اگر غیبت او با اطلاع قبلی باشد که مشکلی نیست اما اگر بدون اطلاع بوده باشد برایش امتیاز منفی محسوب می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)