جمعه 9 اسفند(17:29)

مرجع خبری پرسپولیس: هفته ی بیست و نهم رقابتهای لیگ برتر باشگاه های کشور با هم امتیاز شدن ذوب آهن و استقلال در صدر جدول و پیچیده تر شدن معادله ی سقوط در قعر جدول در روز اول به پایان رسید.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، در یکی از این مسابقات ديدار تيم هاي استقلال اهواز و ذوب آهن با نتيجه 2 بر صفر به سود تيم اصفهاني به پايان رسيد. و تيم صباي قم نیز با نتيجه 3 بر صفر برابر ملوان انزلي به پيروزي رسيد.

تيم پيام مشهد با نتيجه 2 بر يك برابر مس كرمان شكست خورد. داماش نیز با نتيجه يك بر صفر ابومسلم را در ديداري جنجالي شكست داد.

دیدار تیمهای پاس همدان با فولاد و مقاومت سپاسی با سایپا نیز با تساوی بدون گل خاتمه یافت. و ديدار تيم راه آهن با برق شيراز با نتيجه سه بر صفر به سود تيم راه آهن پايان يافت.

توضیحات مسابقات و گلزنان بازی در ادامه مطلب…

 

استقلال اهواز 0-2ذوب آهن

ديدار تيم هاي استقلال اهواز و ذوب آهن از ساعت 15 در ورزشگاه تختي اهواز آغاز شد.
در نيمه اول تيم ذوب اهن در دقيقه 32 توسط محمد صلصالي به گل رسيد. در نيمه دوم ذوب آهن توانست در دقيقه 60 توسط محمد رضا خلعتبري به گل دوم برسد.
قضاوت اين مسابقه بر عهده تورج حق وردي بود. وي به حسين ماهيني، محمد آقا محمدي، ناصر شكرون و افشين كمايي و هيثم كاظم از استقلال اهواز و محسن مسلمان و محمد احمدپوري از ذوب آهن كارت زرد نشان داد.
در دقيقه 68 اين بازي قاسم حدادي فر تعويض شد كه هنگام بيرون آمدن از زمين زماني كه ابراهيم زاده و شجاعي قصد خسته نباسيد به اين بازيكن را داشتند، حدادي فر به زير دست آنها زد و روي نيمكت نشست.
ذوب آهن با اين پيروزي 56 امتيازي و هم امتياز با استقلال شد اما به دليل تفاضل گل كمتر در جايگاه دوم ايستاد. 

صباباتری3-0ملوان

اين ديدار در ورزشگاه يادگار امام قم و در حضور حدود 2 هزار تماشاگر برگزار شد. مهدي خيري در دقيقه 12، محمد نوري در دقيقه 35 و محسن بيات دقيقه 55 براي صبا گلزني كردند.
در دقيقه 18 محسن بيات از صبا به جاي حميد سرآباداني كه ظاهرا از ناحيه كشاله پا دچار مصدوميت شده بود به ميدان آمد.
قاسم واحدي قضاوت اين مسابقه را بر عهده داشت. وي به محمد پور غلامي و موسويان از ملوان كارت زرد نشان داد.
با اين برد صبا 45 امتيازي شد و ملوان 35 امتيازي باقي ماند. 

پیام 2-1مس

اين ديدار در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد و در حضور حدود3500 تماشاگر برگزار شد.
روح ا…بيگدلي در دقيقه 13 و پائولو داسيلوا در دقيقه 45 براي مس گلزني كردند. اشپيتم آرفي در دقيقه 76 گل پيام را به ثمر رساند.
محمد حسين اسدي داور مسابقه به محسن ارزاني، محمد صنعتي و محمد مطوري، ابراهيم شكوري و علي بيك زاويه از پيام و فرزاد حسين خاني، فراز فاطمي و سعيد كامكار از مس كارت زرد نشان داد. با اين برد پيام 23 امتيازي باقي ماند و مس كرمان هم 46 امتيازي شد. 

داماش1-0ابومسلم

اين ديدار در ورزشگاه سردار جنگل و در حضور حدود هزار تماشاگر برگزار شد. آدريانو آلوز در دقيقه 98 از روي نقطه پنالتي تك گل داماش را به ثمر رساند.
شاهين حاج بابايي داور مسابقه به محمد رضا مهدوي از داماش كارت زرد نشان داد. عبدالجبار مومويي از ابومسلم و مصطفي حاجتي از داماش در دقيقه 93 اخراج شدند.
از دقيقه 90 به بعد مسابقه شاهد ديداري پر تنش در رشت بوديم. امير عابديني در دقيقه 90 در اعتراض به داوري وارد ميدان شد و در آخر مسابقه هم علي حنطه سرمربي ابومسلم وارد ميدان شد.
با اين پيروزي داماش 25 امتيازي شد و ابومسلم 31 امتيازي باقي ماند. 

راه آهن3-0برق

اين ديدار از ساعت 15 در ورزشگاه اكباتان آغاز شد. شاگردان محمود ياوري ابتدا در دقيقه 21 توسط احمد مومن زاده دروازه برق را باز كردند و سپس در دقيقه 45 داود حقي گل دوم راه آهن را به ثمر رساند.
در نيمه دوم برق باز هم نتوانست گل هاي خورده را جبران كند. در دقيقه 82 خطا روي حامد نورمحمدي باعث شد تا راه آهن صاحب ضربه پنالتي شود كه اين ضربه را داود حقي به گل تبديل كرد.
قضاوت اين مسابقه بر عهده سعيد مظفري زاده بود. وي از تيم راه آهن به مهدي تارتار، حامد نورمحمدي و ابوذر رحيمي و از تيم برق شيراز به مهدي كريميان، بهمن شيرواني و محسن قائد پوري كارت زرد نشان داد.
همچنين ابوذر رحيمي به دليل اعتراض به تصميم به داور در دقيقه 78 با دريافت اخطار دوم از بازي اخراج شد. پيش از آغاز بازي به دليل درگذشت ايرج سليماني دو تيم يك دقيقه سكوت كردند. 

پاس0-0فولاد

اين مسابقه از ساعت 15در همدان آغاز شد و در پايان پاس و فولاد با تساوي صفر بر صفر به كار خود پايان دادند.
قضاوت اين مسابقه بر عهده محمود رفيعي بود. وي به جواد شيرزاد از پاس و والنته از فولاد كارت زرد نشان داد. محمد غلامي از پاس همدان با كارت قرمز داور مواجه و از زمين مسابقه اخراج شد.

مقاومت0-0سایپا

ديدار تيم هاي مقاومت و سايپا از ساعت 15 در ورزشگاه حافظيه آغاز شد. اين بازي سرد و كسل كننده با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد. قضاوت اين مسابقه بر عهده نويد مظفري زاده بود. وي به كاظم برجلو از سايپا كارت زرد نشان داد. 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)