پرسپولیس نیوز : هواپیمای اختصاصی باشگاه پرسپولیس هفته آینده به پرواز در می‌آید. قرار است این هواپیما به نجف اشرف پرواز کند.

باشگاه راه آهن در مطلبی که روی سایت این باشگاه منتشر شده، با انتقاد از کسانی که طرح هواپیمای پرسپولیس را خیالی و فتوشاپی می‌دانستند نوشته است: "شاید این دوستان باور نمی‌داشتند و به گمان بیشتر شاید هم نمی‌دانستند که تلاش‌های شبانه روزی و چندین ساله شرکت هولدینگ توسعه سورینت و مدیران و کارکنان تحت مدیریت این هولدینگ برای تجهیز ناوگان مسافری هواپیمایی قشم ایر (که یکی از شرکتهای وابسته به هولدینگ سورینت است) به هواپیماهای مدرن و مجهز به بار نشسته است و مردم گرانقدر ایران بزودی در حالی که در شدیدترین محدودیت‌ها و تحریم‌ها از سوی دشمنان ایران قرار داشتند امکان مسافرتی جذاب و خاطره انگیز با هواپیماهای ایمن و مجهز قشم ایر را تجربه خواهند کرد".

در بخش دیگر این مطلب تاکید شده است که رنگ آمیزی هواپیمای پرسپولیس تمام شده و این هواپیما هفته آینده به شهر نجف سفر خواهد کرد: "رئیسی کیا و رویانیان (مدیران باشگاه راه آهن و پرسپولیس) در این مورد بدون آنکه جدال و اختلافی داشته باشند گفتند که مردم ایران و از جمله هواداران خونگرم پرسپولیس بزودی پرواز جذاب و خاطره انگیز با هواپیمای پرسپولیسی قشم ایر را تجربه خواهند کرد. اکنون این هواپیما که به رنگ و طرح پرسپولیس متقش شده در اولین پرواز خود طی هفته آینده پرسپولیسی‌ها و همه علاقه مندان مولی الموحدین را به مقصد نجف اشرف به پرواز در خواهد آورد".

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)