مرجع خبری پرسپولیس : نشست بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس با سرپرست این باشگاه در شرایطی برگزار شد که کادر فنی این تیم و در راس آن علی دایی غایب بودند.

 

به دنبال اتفاقاتی که طی روزهای گذشته پیرامون باشگاه پرسپولیس رخ داده بود، حبیب کاشانی از بازیکنان این تیم دعوت کرد تا روز چهارشنبه در نشستی با وی شرکت کنند. به دنبال دعوت کاشانی، سرخپوشان بعدازظهر امروز چهارشنبه به محل باشگاه پرسپولیس رفتند و در نشستی 90 دقیقه ای با سرپرست این باشگاه شرکت کردند.

 

در این نشست حبیب کاشانی از بازیکنانش خواست بدون توجه به اتفاقات اخیر و برای کسب پیروزی برابر پیکان و ادامه حضور در رقابتهای جام حذفی به میدان بروند.

 

 

نشست بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس با حبیب کاشانی در شرایطی برگزار شد که علی دایی سرمربی این تیم حضور نداشت و اعضای کادر فنی نیز غایب بودند. ضمن اینکه حیدری و رضایی هم از جمع بازیکنان غایب بودند.

علی دایی سرمربی و حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پس از دیدار تیم فوتبال این باشگاه با سپاهان جنگ های لفظی خود را به اوج رساندند که البته صحبت های علی دایی از سوی حبیب کاشانی بی پاسخ ماند.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سی و چهارم و پایانی دهمین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فوتبال پیکان قزوین خواهد رفت. این تیم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی نیز باید روز 8 خرداد به مصاف تیم فوتبال سپاهان اصفهان برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)