مرجع خبری پرسپولیس :  سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: علي دايي زنده است و مي‌توانيد از خود ايشان سؤال كنيد كه چه چيزي گفته‌ام.

 

حبيب كاشاني در ادامه نشست خبري باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال كه علي دايي مدعي شده بود كه در آخرين جلسه‌اي كه با شما داشته تهمتي به او زده‌ايد و به همين خاطر نمي‌خواهد شما را ببينند، گفت:

از شما تشكر مي‌كنم كه چنين سؤالاتي مي‌پرسيد و سعي مي‌كنيد بدون جانب‌داري از كسي سؤالات خود را مطرح كنيد. علي دايي زنده است و آرزو مي‌كنم هميشه زنده باشد. مي‌توانيد از خود ايشان سؤال كنيد كه چه چيزي گفته‌ام و جوابش را هم به ديگران بدهيد.

سرپرست باشگاه پرسپوليس در خصوص اينكه انتقاداتي كه از شما مي‌شود چقدر اهميت دارد، گفت: انتقاد پيشكسوتان منطقي است و من هم سعي مي‌كنم خود را اصلاح كنم. آن انتقادي كه دوستانه است روي چشم اما آنچه بوي كينه و حسادت بدهد را نمي‌پذيرم. خيلي از آقايان شنيدن انتقاد را تحمل نمي‌كنند. شايد آقاي مايلي‌كهن انتقاداتي مي‌كند كه شنيدنش براي خيلي‌ها سخت است. قبل از حضور ايشان در كميته فني، خيلي‌ها مي‌گفتند با مايلي‌كهن كار نكن چون او بُرنده است اما من از حضور در كنار ايشان لذت مي‌برم.

وي افزود: مايلي‌كهن ساعت 11 شب زنگ مي‌زند و به من مي‌گويد اين ايراد شما است اما بعضي‌ها فقط انتقادهاي بي‌ربط مي‌كنند. قهرمان مي‌شوند فحش مي‌دهند، بازيكن خوب مي‌گيريم فحش مي‌دهند. تمرين مي‌كنند فحش مي‌دهند اما من ديگر برايم فرقي نمي‌كند. فقط به خدا پناه مي‌برم. امام صادق (ع) فرمود: بهترين برادر من كسي است كه عيب من را هديه بدهد. بعضي‌ وقت‌ها خبرنگاران كم‌ سن‌وسال با من تماس مي‌گيرند و به آنها مي‌گويم اگر ايرادي دارم به من بگوييد. شما كه اين سؤال را مي‌پرسيد مي‌دانم دلت براي پرسپوليس مي‌سوزد اما در اين كره خاكي آيا تا به حال ديده‌ايد پيشكسوتان آ.ث.ميلان در اينتر جمع شوند؟ كجاي دنيا چنين اتفاقي مي‌افتد؟ من قبول دارم كه باشگاه متعلق به پيشكسوتان است و ما فقط 5 تيم در رده‌هاي سني مختلف داريم.

كاشاني تأكيد كرد: طبيعي است كه عده‌اي بيرون بمانند. مثالي از يكي از دوستانم مي‌زنم. 5 نفر از دوستانم يك تاكسي خريدند و بعد از چند روز گلايه كردند چرا كسي سوار ماشين ما نمي‌شود من هم گفتم شما 5 نفر هستيد دو نفر جلو نشسته‌ايد و 3 نفر عقب، معلوم است كسي سوار ماشين شما نمي‌شود. آقايان تيم من هم 18 نفر بيشتر جا ندارد.

سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: از عباس انصاري‌فرد تشكر مي‌كنم كه در ساخت اين كليپ و سرود به ما كمك كرد. خلاف واقع است اگر بگويم ساخت سرود كار من است. در سال 87 با تيمي بازي داشتيم يكي از بازيكنان زنگ زد و گفت مي‌شود سال ديگر در تيم شما بازي كنم. من هم گفتم در يك صورت مي‌توانم اين مسئله را قبول كنم. آن بازيكن در دلش گفته بود حتماً كاشاني از من مي‌خواهد مقابل تيمش وا دهم اما به او گفتم اگر در مقابل تيم ما گل زدي و بهترين بازي را انجام دادي سال ديگر تو را به خدمت مي‌گيريم. هنوز كه هنوز است در مناسبات‌ مختلف به من پيامك مي‌زند و حالم را مي‌پرسد.

وي ادامه داد: فقط كافي بود يك مقدار شل كنم و بخواهم كوتاه بيايم. آقايان من معلم هستم. خاك بر سر مدير و حبيب كاشاني كه بخواهد براي قهرماني، انساني را دچار شك كند كه به تيمش خيانت كند. اين اشتباه من است. اگر اين ميكروفن امروز در اختيار من است نبايد از آن سوءاستفاده كنم و بايد بگويم كه ساخت سرود پرسپوليس كار انصاري‌فرد هم بود. با تمام وجود از همه آنهايي كه انتقاد منصفانه مي‌كنند تشكر مي‌كنم و دست آنها را مي‌بوسم.

وي در پاسخ به سؤال خبرنگاري كه پرسيده بود دلخوري كريم باقري از شما چيست، گفت: باقري اسطوره فوتبال ما است. چه باشم و چه نباشم به او ارادت دارم. آخرين جلسه‌اي كه با او داشتم 7 الي 8 روز پيش بود كه ايشان به باشگاه آمد و در حالي كه با وحيد هاشميان جلسه داشتم جلسه را ترك كردم به خاطر اينكه به باقري عرض ادب كنم.

كاشاني يادآور شد: بعد از جلسه هم جلسه‌اي در شهرداري داشتم كه ايشان اصرار كرد كه سريع‌تر بروم و به جلسه برسم. اعتقاد دارم نبايد با كريم باقري از طريق روزنامه و تلويزيون حرف بزنم. بنا اين نيست اگر كريم باقري مشكلي داشت و يا نتوانست جواب تلفن من را بدهد فردا در روزنامه بگويم آقاي باقري مگر اتفاقي افتاده است كه جواب من را نمي‌دهيد. اين به منزله اين نيست كه از طريق رسانه‌ها صحبت كنيم.

وي افزود: پنج‌شنبه شب با باقري جلسه‌اي داشتم و حدود نيم ساعت با هم صحبت كرديم. براي روز دوشنبه با هم قرار گذاشتيم كه صحبت كنيم. امثال كريم‌ باقري‌ها دارايي ما هستند. اين روش من نيست كه از طريق روزنامه و از تلويزيون گله كنم. درست نيست چون من زياد اهل خواندن روزنامه نيستم و فكر مي‌كنم او مي‌تواند از طريق پيامك با من صحبت كند. از همه كساني كه كنار من هم كار مي‌كنند تقاضا دارم كه از طريق رسانه‌هاي نوشتاري و غيره انتقاد نكنيد و حرفمان را رو در رو بزنيم.

يكي از خبرنگاران كه از حوزه اقتصادي در نشست خبري امروز حضور پيدا كرده بود از حبيب كاشاني در خصوص واگذاري دو باشگاه استقلال و پرسپوليس سؤال كرد. سرپرست باشگاه پرسپوليس تأكيد كرد: تشكر مي‌كنم از شما كه به جمع ورزشي‌ها اضافه شده‌ايد. من گفته‌ام كه روش‌هاي متفاوتي براي واگذاري اين دو باشگاه وجود دارد. مي‌توانيم بلوك‌بندي كنيم و حتي از طريق صندوق مهررضا دو تيم را واگذار كنيم. اينكه كدام روش قانوني‌تر است را نمي‌دانم و بهتر است از آقايان دكتر ارجمندي و آرمان در اين خصوص سؤال كنيد. من از بورس و فرابورس شناختي ندارم و اجازه بدهيد آقاياني كه به شما معرفي كردم بهترين روش را به شما نشان دهند.

سرپرست باشگاه پرسپوليس در ادامه در خصوص كانون هواداران اين باشگاه تصريح كرد: كانون هواداران جزو لاينفك باشگاه است. هر كس يك اسمي براي آنها مي‌گذارد يكي مي‌گويد بوقچي و يكي مي‌گويد ليدر اما دوست داشتن پرسپوليس در خون آنها است. امروز اگر به جاي مدير پرطرفدارترين تيم آسيا صحبت مي‌كنم طبيعي است كه قبول كنم كه اشتباهاتي داشتيم. كانون هواداران قسمت معنوي باشگاه است و آن را حفظ مي‌كنيم. در سال جديد هم شرايطي تدارك ديده‌ايم كه اشتباهاتمان را به حداقل برسانيم.

كاشاني در ادامه نشست باشگاه پرسپوليس در پاسخ به سؤالی مبني بر اينكه مبلغ قرارداد خوردبين چه ميزان است آيا اين مبلغ نسبت به فصل گذشته تغيير پيدا كرده يا خير در حالي كه مزاح مي‌كرد گفت: اين سؤال خصوصي است و هيچ ربطي به خبرنگار ندارد. من به عنوان يك معلم 9درصد به حقوقم اضافه شده است پس طبيعي است كه قرارداد خوردبين هم اضافه شده باشد. هيچ جاي دنيا اين سؤال را نمي‌پرسند. اين سؤال غير حرفه‌اي است من از شما خبرنگاران خواهش مي‌كنم كه وارد حريم خصوصي افراد نشويد شايد محمود خوردبين بخواهد رايگان كار كند و كسي متوجه نشود.

كاشاني در پايان با اشاره به اينكه در آستانه ماه مبارك رمضان قرار داريم و روز خبرنگار نيز نزديك است، گفت: سال گذشته بنا به اتفاقاتي از برخي سايت‌ها، ‌روزنامه‌ها و ماهنامه‌ها شكايت كرده بوديم اما با توجه به اينكه در آستانه ماه رمضان و روز خبرنگار قرار داريم از دوستان حقوقي خود در باشگاه مي‌خواهم كه از تمامي شكايت‌هاي انجام شده از طرف باشگاه پرسپوليس انصراف داده شود. همچنين از دوستان مطبوعاتي‌ام خواهش مي‌كنم در آستانه فصل يازدهم كه با شروع ماه مبارك رمضان يكي شده است تقوا را رعايت كنند.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)