مرجع خبری پرسپولیس : حميد استيلي گفت: باشگاه نيازهاي من را در فصل نقل و انتقالات برآورده كرد و تا جايي كه مي‌توانست تلاش خود را در گرفتن بازيكنان جديد انجام داد.

 

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در نشست خبري اين تيم در آغاز صحبت‌هايش اظهار كرد: ابتدا بابت تاخير خود از همه عذرخواهي مي‌كنم. نكته دوم كه مي‌خواهم بگويم، درباره كليپي بود كه پخش شد و از همه دست اندركاران اين كليپ تشكر مي‌كنم، پيشكسوتان گوهر گرانبهايي هستند كه بايد قدر آن‌ها را بدانيم.

استيلي درباره صحبت‌هاي كه گفته بود تمامي بازيكنان ليستي كه به باشگاه داده بود، جذب نشده‌اند، گفت: من خودم در جريان يارگيري باشگاه ناظر بودم و پا به پاي كاشاني با هم بازيكن مي‌گرفتيم، برخي از بازيكنان يا قرارداد داشتند و يا شرايط مالي آن‌ها طوري بود كه نمي شد آن‌ها را به خدمت گرفت. فكر مي‌كنم باشگاه تا جايي مي توانست براي گرفتن بازيكنان مورد نظر تلاش كرد و به همين خاطر بايد از باشگاه تشكر كنم. ما بازيكناني را در اين فصل به پرسپوليس آورديم كه همه آن‌ها قبلا پرسپوليسي بودند، به غير از يك بازيكن خارجي كه در تركيه به ما اضافه شد، علي كريمي ، ميثاق معمارزاده، محمد نصرتي و مهرداد اولادي همگي بازيكناني بودند كه به خاطر عرق و تعصبي كه به پرسپوليس داشتند، به تيم ما آمدند و مثلا بازيكني مثل علي كريمي قرارداد سفيد با امضا كرد و اين براي ما مهم و ارزشمند است.

 

 

سرمربي پرسپوليس در ادامه در پاسخ به اين سوال خبرنگار ايسنا كه چرا در حالي كه پرسپوليس به يك هافبك دفاعي خوب در كنار مازيار زارع احتياج داشت، اين تيم در اردوي تركيه يك مدافع ديگر به خدمت گرفت، گفت: اول بايد بگويم كه پرسپوليس به وجود مايلي كهن احتياج دارد، اميدواريم كه او اين فصل در كنار ما باشد و بتوانيم از تجربيات او استفاده كنيم. درباره اين سوال هم بايد بگويم كه سال گذشته بيشترين مشكل پرسپوليس در خط دفاعي بود. ما با توجه به آسيب ديدگي مجتبي شيري و رضا نورمحمدي و پس از مشورت با پنجعلي، خوردبين و سومديك تصميم گرفتيم كه اين مدافع را جذب كنيم.

 

استيلي گفت: ما نزديك به 34 روز است كه در حال تمرين كردن هستيم و خوشبختانه اين مدت را بدون هيچ حاشيه‌اي پشت سر گذاشتيم، امروز براي اولين بار با نفرات كامل تمرين كرديم. اعتقاد من اين بود كه براي فصل جديد يك نيمكت ذخيره قوي داشته باشيم چون بايد در سه جام به ميدان برويم، تفكر ما قهرماني است، اميدوارم عملكرد خوبي داشته باشيم.

 

سرمربي پرسپوليس ادامه داد: من بازي تهاجمي را براي پرسپوليس مد نظر دارم و در شاهين و استيل آذين و همچنين در پرسپوليس فصل 88 هم تهاجمي بازي مي‌كرديم، اميدوارم با بازيكناني كه در اين فصل جذب كرديم بهترين نتايج را بگيريم.

 

سرمربي پرسپوليس در ادامه نشست خبري درباره شايعه حضور محسن خليلي در پرسپوليس گفت: ما احتياج به يك مهاجم هدف داريم و قطعا در ادامه هم به دنبال او خواهيم رفت، در تركيه هم چندين مهاجم نوك ديديم، اما هيچ كدام مناسب نبودند، محسن خليلي بازيكن بسيار خوبي است و در فصل 88 هم در قهرماني پرسپوليس نقش زيادي داشت، اما شرايط او درست مثل بقيه مهاجمان پرسپوليس است، ما سعي مي‌كنيم آن بازيكني كه احتياج داريم را جذب كنيم.

 

استيلي درباره كاپيتان پرسپوليس در فصل بعد گفت: كاپيتان اول تيم علي كريمي خواهد بود و كاپيتان دوم و سوم را هم پس از مشورت با كميته فني و مايلي كهن انتخاب خواهيم كرد.

 

سرمربي تيم پرسپوليس در پاسخ به اين انتقاد كه كارنامه درخشاني در زمينه مربيگري ندارد، گفت: زماني كه در پرسپوليس دستيار قطبي بودم، با تيم قهرمان شديم، در استيل آذين هم تيمي كه تازه از ليگ دسته اول بالا آمده بود را خوب بستيم و با وجود اين كه نتيجه‌ نمي‌گرفتيم، اما بازي‌هاي خوبي انجام مي‌داديم. من از آقاي هدايتي تشكر مي‌كنم كه چند بار در رسانه ملي علنا اعلام كرد كه تعويض سرمربي تصميم اشتباهي بوده است. در باشگاه شاهين بوشهر هم با وجود مشكلات مالي زيادي كه داشتيم تيم ما خوب بازي مي‌كرد، از تمام مربياني كه فصل گذشته مقابل ما قرار گرفتند، بپرسيد، اين موضوع را تاييد مي‌كنند، در عين حال باز هم به سوالي كه مطرح كرديد، احترام مي‌گذارم.

 

در ادامه حميد استيلي در پاسخ به اين سوال كه در اردوي پرسپوليس در تركيه چرا حاشيه وجود داشت؟ گفت: به هيچ وجه چنين مسايلي وجود نداشت، پرسپوليس باشگاه بزرگي است و هر حرفي زده شود يك حاشيه به وجود مي‌آيد، مشكلي هم بين حقيقي و معمارزاده وجود نداشت، فوتبال يك ورزش درگيرانه است و هر اتفاقي كه مي‌افتد به داخل زمين مربوط مي‌شود، تيم ما به خوبي تمرين مي‌كند و وضعيت قابل قبولي دارد.

 

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس درباره علت خريد جواد كاظميان هم اعلام كرد: مصدوميت علي عسگري طولاني شده بود و ما روز آخر به اين نتيجه‌ رسيديم كه به كاظميان نياز داريم. از اولين تمرين تيم به همه بازيكنان القا كرده‌ايم كه هدف ما قهرماني در سه جام است، اما من قول قهرماني نمي‌دهم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)