مرجع خبری پرسپولیس: سرمربي پرسپوليس گفت: امسال به دنبال زيبا بازي كردن و جمع آوري امتيازات لازم هستيم.

 

 

حميد استيلي در نشست خبري باشگاه پرسپوليس در پاسخ به سؤالي مبني بر اينكه آيا در فصل نقل و انتقالات خواسته‌هايش برآورده شد اظهار داشت: در شروع كار شاهد بودم كه كاشاني براي جذب بازيكنان مورد نياز تلاش مي‌كرد.

شرايط طوري بود كه نمي‌توانستيم هر بازيكني بگيريم اما مهم اين است كه نفراتي كه جذب شدند همه پرسپوليسي هستند. معمار‌زاده، كريمي، نصرتي جذب شدند.، مهم، تعصب است مثلا علي كريمي سفيد امضا كرده كه اين مسائل براي هواداران مهم است.

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال كه آيا لازم بود اين تيم كه نياز به هافبك دفاعي دارد در اردوي تركيه يك مدافع به جمع خود اضافه كند گفت: در رابطه با جذب دفاع وسط بايد بگويم كه سال گذشته پرسپوليس از همين ناحيه بيشترين مشكل را داشت. اين طبق آماري است كه مي‌گويم. آسيب‌ديدگي مجتبي شيري و رضا نورمحمدي باعث شد با مشورت پنجعلي، خوردبين و عشوري يك مدافع را جذب كنيم.

استيلي تصريح كرد: 34 جلسه تمريني را پشت سر گذاشتيم، ملي‌پوشان ما پس از بازگشت از مالديو يك روز استراحت داشتند و امروز براي اولين بار با نفرات كامل تمرين كرديم. اميدوارم تا آخر فصل حاشيه نداشته باشيم. پرسپوليس بايد نيمكت قوي داشته باشد. در دو سه جام بازي داريم و اميدوارم بازيكنان هم تفكر حرفه‌اي داشته باشند. ما از اول هم همين تفكر را از آنها خواسته‌ايم.

سرمربي پرسپوليس در خصوص اينكه آيا اين تيم در فصل جديد به دنبال بازي زيبا است يا خير گفت: اين مسئله مدنظر ما است و زماني كه با قطبي در پرسپوليس بودم هميشه به دنبال ارائه بازي زيبا بوديم. مطمئن باشيد پرسپوليس امسال به دنبال زيبا بازي كردن و جمع آوري امتيازات لازم است.

استيلي در ادامه در خصوص اينكه آيا محسن خليلي در ليست شما حضور دارد يا خير گفت: تيم ما احتياج به مهاجم هدف دارد كه اين مهاجم بايد سرزن باشد. در تركيه نيز چند نفر آمدند اما مورد تأييد ما قرار نگرفتن. بازيكني كه مي‌خواهيم مي‌تواند بازيكن آزاد باشد. خليلي بازيكن خوبي است كه در سال 86 خيلي به ما كمك كرد ولي شرايط خليلي مثل بقيه بازيكناني كه در تيم ما حضور دارند، است و سعي مي‌كنيم فوروارد ديگري كه نياز داريم را به خدمت بگيريم.

سرمربي پرسپوليس در ادامه در خصوص اينكه آيا كاپيتان‌هاي اين تيم مشخص شده‌اند يا خير گفت: كاپيتان اول ما تيم كريمي است و در خصوص كاپيتان‌هاي دم و سوم با آقاي مايلي كهن و اعضاي كميته فني صحبت كرده و آنها را معرفي خواهيم كرد.

در ادامه نشست خبري يكي از خبرنگاران از سرمربي پرسپوليس اينگونه سؤال كرد: از شما مصاحبه‌اي ديدم كه در آن گفته‌ايد كه بر اساس توانايي‌هاي فني به سرمربي‌گري پرسپوليس رسيده‌ايد اما تا آنجا كه مي‌دانيم شما در دو تيم مربي‌گري كرده‌ايد كه از هر دو تيم اخراج شده‌ايد. سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال گفت: من مربي‌گري را از پرسپوليس شروع كردم و در تمام كلاس‌هاي رولانسس در آلمان و هلند شركت كردم. در شروع كارم 5 سال دستيار بودم و در پرسپوليس يك هفته قبل از حضور قطبي تيم را شكل دادم.

استيلي تأكيد كرد: با استيل‌آذين در ابتداي راه 70 درصد تيم را ليگ يكي بستيم و 30 درصد تيممان را تقويت كرديم. هنگامي كه از اين تيم رفتم در مكان چهارم جدول بود كه جا دارد از هدايتي تشكر كنم كه چند بار در تلويزيون اشاره كرد كه ما اشتباه كرديم استيلي را از كادر فني استيل‌آذين كنار گذاشتيم.

سرمربي پرسپوليس تصريح كرد: در شاهين بوشهر مشكلات خاص خود را داشتيم و اين تيم از اولين روزها دچار مشكلات مالي بود. اين را مي‌توانيد از تمامي مربيان ليگ برتري كه مقابل ما بازي كردند بپرسيد كه چه فوتبالي بازي مي كرديم. مقابل استقلال 20 موقعيت گل داشتيم هر چند در نتيجه‌گيري با شاهين موفق نبوديم اما فوتبال قابل قبولي به اجرا گذاشتيم. با اين وجود به سؤال شما خبرنگار عزيز احترام مي‌گذارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)