خبرگزاری پرسپولیس : مربیان تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران پیش از بازی حساس خود در هفته چهارم از دور برگشت لیگ برتر فوتبال به سئوالات خبرنگاران پاسخ می‌دهند.

در حالی که هشت بازی از مجموع دیدارهای هفته چهارم از نیم فصل دوم مسابقات دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به صورت همزمان در روز یکشنبه بیست و چهارم دی ماه آغاز می‌شود، صبای قم در خانه برابر پرسپولیس تهران تیم رده یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر به میدان می‌رود.

با توجه به برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و شاهین بوشهر پرسپولیس تهران از هفته بیست و یکم بازی‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 و 15 دقیقه روز یکشنبه در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم برگزار می‌شود.

بر همین اساس و با توجه به قوانین برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال که از سوی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال به باشگاه‌های لیگ برتری ابلاغ شده است، مربیان دو تیم صبای قم و پرسپولیس تهران یک شب پیش از برگزاری بازی باید به سئوالات خبرنگاران رسانه‌های گروهی پاسخ دهند.

برای همین منظور با توجه به برنامه ریزی مسئولان باشگاه صبای قم، نشست خبری کادر فنی تیم‌های صبای قم و میهمان این هفته آنها یعنی تیم فوتبال پرسپولیس تهران امشب با حضور اصحاب رسانه در دفتر باشگاه صبای قم برگزار می‌شود.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حالی گام به نشست خبری پیش از مصاف تیم فعلی خود یعنی پرسپولیس با صبای قم تیم سابق خود می‌گذارد که در آغاز لیگ دوازدهم در چهار بازی خانگی صبای قم در حضور خبرنگاران قمی به عنوان سرمربی صبا پاسخگوی سئوالات بود.

مدل جدا شدن یحیی گل محمدی از سرمربیگری تیم فوتبال صبای قم و بهانه‌هایی که هر روز این مربی برای پایان دادن به فعالیتش در صبای قم ابراز می‌کرد، قطعا مهمترین موضوعی است که حتی حساسیت دیدار صبای قم و پرسپولیس تهران را می تواند از نظر خبرنگاران در نشست خبری امشب مورد تاثیر قرار دهد.

صبای قم بعد از جدا شدن عبدالله ویسی از هدایت این تیم در پایان یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، به یحیی گل محمدی به عنوان یک مربی جوان و آینده دار اعتماد کرد و وی را به عنوان جانشین ویسی انتخاب کرد اما گل محمدی بعد از اینکه با پیشنهاد وسوسه انگیز محمد رویانیان مدیر عامل پرسپولیس رو به رو شد هر روز بهانه‌های مختلفی را طرح کرد تا اینکه در پایان دیدار صبای قم و نفت تهران در هفته نهم دور رفت لیگ برتر رسما از صبا جدا شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)