پرسپولیس نیوز : امروز در محل ساختمان باشگاه جلسه شورای آکادمی فوتبال به مدت 90 دقیقه به ریاست محمد رویانیان برگزار شد.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در نشست امروز شورای آکادمی فوتبال پرسپولیس بر لزوم تغییر نگاه بخش‌های مختلف باشگاه نسبت به آکادمی فوتبال پایه فوتبال باشگاه تاکید کرد و از معاونت‌ها و مدیریت‌های بخش‌های مختلف خواست با تمرکز روی این مساله توجه بیشتری نسبت به این موضوع برای دستیابی به اهداف عالی باشگاه مبذول دارند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، امروز در محل ساختمان باشگاه جلسه شورای آکادمی فوتبال به مدت 90 دقیقه به ریاست محمد رویانیان برگزار شد. در این نشست بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی، محمود سالارکیا معاون حقوقی، امید علی پورحسن معاون ورزشی باشگاه، حمید استیلی مدیر آکادمی فوتبال پرسپولیس، اشتهاردی مدیر مجموعه امام رضا (ع) و امام‌وردی مدیر اجرایی معاونت ورزشی حضور داشتند.

در ابتدای نشست، منتقمی مواردی را در ارتباط با آکادمی و تیم‌های پایه فوتبال پرسپولیس مطرح کرد که حاضران نظرات خود را پیرامون آنها بیان کردند.

در ادامه، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس مباحث مهمی را مطرح کرد که نشان از اهمیت بسیار زیاد موضوع برای وی و باشگاه داشت.

محمد رویانیان که در صحبت‌های خود چندین بار بر تغییر نگاه نسبت به این موضوع و فعالیت بخش‌های مختلف باشگاه برای دستیابی مجموعه به اهداف عالی تعیین شده تاکید داشت از اقدامات انجام شده تاکنون سخن گفت و در ادامه با توجه به آسیب‌شناسی انجام شده ضعف‌ها و راهکارهای رفع آنها را مطرح کرد.

وی در بخشی از صحبت‌های خود گفت: باید یک نگاه مشترک و هدفمند در کل باشگاه نسبت به تیم‌های پایه و آکادمی فوتبال پرسپولیس ایجاد شود که بر اساس آن ضعف‌ها، تنگناها و مشکلات پیش رو برداشته شده، گام‌های اساسی در ارتقاء شرایط برداریم.

رویانیان در ادامه خاطرنشان کرد: از این پس شورای آکادمی هفته‌ای یکبار تشکیل جلسه می‌دهد تا با بررسی تک تک موانع موجود، راهکارهای لازم برای رفع سریعتر آنها اندیشیده شود تا تیم‌های پایه و آکادمی در مسیر رسیدن به اهداف عالی باشگاه در این حوزه قرار بگیرند.

مدیر عامل پرسپولیس با بیان اینکه تیم‌های پایه و آکادمی باید در اولویت برنامه‌های معاونت‌ها و مدیریت‌ها قرار داشته باشند، بر توجه ویژه همه بخش‌ها تاکید کرد.

در این نشست مباحثی هم درباره شرایط ورزشگاه امام رضا (ع) مطرح و دستور کار جلسه هفته آینده شورای آکادمی نیز مشخص شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)