پرسپولیس نیوز : نشست شورای مدیران و معاونان باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس امروز به ریاست بهروز منتقمی و به مدت دو ساعت برگزار شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در نشست امروز شورای مدیران و معاونان باشگاه پرسپولیس موارد مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات مهمی اخذ شد.

سیستم اداری پرسپولیس یکپارچه می‌شود

از مباحث مطرح شده در نشست امروز، اجرای طرح اتوماسیون اداری بود که سیستم اداری باشگاه، دانشگاه، ورزشگاه درفشی‌فر و ورزشگاه امام رضا (ع) را یکپارچه خواهد کرد تا امور مختلف با سرعت، دقت و نظم بیشتری انجام شود.

درآمد و هزینه

درآمدهای باشگاه و نحوه هزینه آنها تا پایان سال جاری از موارد مورد بررسی دیگر بود که در این حوزه نیز مصوباتی داشت.

مذاکره با سازمان لیگ بر سر سهم باشگاه از درآمدها

در همین راستا مقرر شد دریافت سهم پرسپولیس از حق پخش تلویزیونی، بلیت فروشی و تبلیغات محیطی، مذاکرات لازم با سازمان لیگ حرفه‌ای ایران انجام شده و هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد.

«هویت سرخ» آماده عرضه شد

در این جلسه براساس گزارش دکتر اسماعیلی معاونت فرهنگی و اجتماعی باشگاه پرسپولیس، مستند «هویت سرخ» که درباره زندگی 20 نفر از پیشکسوتان نامدار باشگاه پرسپولیس ساخته شده است برای عرضه به هواداران در شبکه سینمای خانوادگی آماده شد و ظرف دو هفته آینده از آن رونمایی می‌شود.

«تیم کارت» مصوب شد

در این نشست بر اساس گزارش ارائه شده توسط کیوان جامه بزرگ مسوول کمیته انفورماتیک باشگاه پرسپولیس، طرح «تیم کارت»های پرسپولیس نیز مصوب شد.

برنامه‌ریزی برای ایزو 2000 و ایزو 14000

در جلسه امروز شورای معاونان و مدیران، طرح دریافت گواهینامه‌های ایزو 2000 و ایزو 14000 طبق گزارشی از سوی امید علی پورحسن معاونت ورزشی و فنی باشگاه ارائه شد که در این ارتباط قائم مقام باشگاه پرسپولیس نیز نظرات و توضیحاتی را مطرح کرد و مقرر شد برنامه‌ریزی‌های لازم برای کسب این استانداردها انجام شود.

مدیران پرسپولیس در همایش علم و فوتبال

از دیگر مصوبات نشست امروز شورا، این بود که معاونان و مدیران باشگاه پرسپولیس در همایش علم و فوتبال که 15 و 16 آبان با حضور سپ بلاتر برگزار خواهد شد، حضور پیدا خواهند کرد.

مدیران پرسپولیس به جزیزه هرمز می‌روند

محمود سالارکیا معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در پی سفری که برای بررسی امکانات ورزشی به جزیره هرمز داشت در جلسه امروز گزارشی را ارائه کرد و مقرر شد تعدادی از معاونان و مدیران باشگاه برای بررسی شرایط و راه‌اندازی مدارس فوتبال و دفتر نمایندگی سفری به این جزیره داشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)