مرجع خبری پرسپولیس : نشست کميته فني باشگاه پرسپوليس ظهر امروز (يکشنبه) در دفتر حبيب کاشاني برگزار شد.

 

مشاور اجرايي باشگاه پرسپوليس درباره جزييات اين جلسه اظهار كرد: در اين جلسه، آخرين هماهنگي‌ها درباره سفر ترکيه انجام شد.

 

همچنين هماهنگي براي پيوستن حسين عبدي به اردوي ترکيه، يک‌ روز پس از عزيمت کاروان پرسپوليس انجام شده است که در اين جلسه درباره آن نيز صحبت شد. پاسپورت آقاي عبدي در سفارت انگليس است و همين موضوع تاخيري يک روزه را در سفر او بوجود مي‌آورد.

 

 

 

محمد رسايي افزود: درباره تشکيل جلسه کميته انضباطي باشگاه نيز صحبت شد. با توجه به اينکه در جلسه‌هاي قبلي کميته فني، کادر فني خواستار پيگيري جدي پرونده ها در کميته انضباطي شده بود، مقرر شد پس از بازگشت از اردوي ترکيه و پيش از عزيمت به امارات، اين جلسه برگزار و درباره آخرين موارد مطروحه، اتخاذ تصميم شود.

 

وي به همراهي يک بازيکن تيم اميد پرسپوليس با تيم بزرگسالان در سفر ترکيه خبر داد و گفت: حضور پويا سيف الهي در سفر ترکيه قطعي شده و اين بازيکن در کنار بازيکنان اصلي تمرين مي‌کند تا در صورت نظر کادر فني براي او تصميم گيري شود.

 

مشاور اجرايي باشگاه پرسپوليس، گفت و گو درباره آخرين تحولات کمپ پرسپوليس را از ديگر موضوعات اين جلسه دانست و افزود: درباره بخش‌هاي تکميل شده کمپ اختصاصي پرسپوليس و فازهاي در حال تکميل در مجموعه درفشي‌فر نيز صحبت شد.

 

رسايي به گفت و گوي نهايي حبيب کاشاني با علي دايي درباره پيوستن مياچ به پرسپوليس در اين جلسه اشاره کرد و گفت: اين جلسه پيش از جلسه با مياچ بود و در آن آخرين صحبت ها براي اضافه شدن اين مربي کروات به پرسپوليس انجام شد که با تاييد و موافقت نهايي دايي همراه بود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)