پرسپولیس نیوز : مدیران عامل باشگاه‌های تهرانی لیگ برتر فوتبال ایران، با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، درخصوص تعامل بیشتر برای حمایت از تیم‌های تهرانی نشستی را با حمیدرضا گرشاسبی مشاور وزیر و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران برگزار کردند.

 حمیدرضا گرشاسبی با دعوت از مدیران عامل باشگاه‌های نفت (قنبرزاده)، سایپا (سجادی)، پرسپولیس (طاهری) و استقلال (افشارزاده)، خواستار تعامل بیشتر باشگاه‌های حاضر در لیگ‌های ایران با اداره کل و حمایت مدیران ورزش استان از تیم‌های تهرانی شد.

 

مشاور وزیر و مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به حمایت کامل از تیم‌های تهرانی حاضر در لیگ‌های ورزشی ایران گفت: یک سوم تیم‌های تهرانی در لیگ برتر حضور دارند، ولی نقش خاصی در فدراسیون و سازمان لیگ ندارند. در این راستا ما با تعامل و همکاری می‌توانیم از حق تیم‌های تهرانی دفاع کنیم.

 

او افزود: تا به حال چنین نشست‌هایی نبوده، اما با تجربه‌ای که در استان خوزستان داشتیم و نتیجه خوبی هم گرفتیم، تصمیم داریم این نشست‌های تعاملی را ادامه دهیم.

 

گرشاسبی اضافه کرد: هر جا احساس کردید می‌توانیم کمک کنیم، با تمام توان از تیم‌های تهرانی حمایت خواهیم کرد، اما از شما هم می‌خواهیم کارهای زیر بنایی کرده و برای نجات فوتبال استان تهران به تیم ملی کمک کنید، چرا که نباید حسرت 50 سال گذشته را دائما بخوریم.

 

مشاور وزیر ورزش و جوانان با اشاره به کمک‌های اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، خاطر نشان کرد: بخشی از زیر ساختارها را ما به دنبالش خواهیم بود و با هماهنگی استانداری و نمایندگان مجلس و شورای شهر از حقوق تیم‌های تهرانی دفاع خواهیم کرد.

 

گرشاسبی ادامه داد: هدف از برگزاری چنین نشست‌هایی حمایت اداره کل به عنوان یار کمکی در کنار تیم‌های حاضر در لیگ برتر و دیگر لیگ‌هاست و هر جا حس کردید فدراسیون حقی را از تیم‌های تهران گرفته ما آمادگی داریم با توان کامل حامی شما باشیم تا این تیم‌ها، هم به حق خود دست یابند و هم دل مردم تهران و هواداران میلیونی خود را شاد کنند.

 

در ادامه این جلسه مدیران عامل باشگاه‌های استان تهران با قدردانی از برگزاری چنین جلسه‌ای، نظرات خود را به مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران اعلام کردند.

 

حمید سجادی نماینده باشگاه سایپا با ابراز خرسندی از برگزاری چنین نشستی اظهار کرد: متاسفانه تا به حال چنین جلسه‌ای را نداشتیم و مطمئنا از آن استقبال خواهیم کرد.

 

او در ادامه به میزبانی سایپا در اسلامشهر از تیم‌های لیگ برتری در فصل جاری اشاره کرد و و خواستار حمایت مدیرکل و دیگر مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران از این باشگاه شد.

استفاده از ظرفیت شبکه تلوزیونی و رادیویی استان تهران برای پوشش خبری تیم‌های تهرانی از دیگر خواسته‌های سجادی بود.

 

در بخش دیگری از این نشست علی‌اکبر طاهری مدیر عامل باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان تهران نماینده مقاصد مشترک باشگاه‌ها برای رسیدن به جایگاه اصلی ورزش تهران در ایران است، لذا باید این امر را سازماندهی کرد و تشکیلاتی کار شود و برای دفاع از حقوق تیم‌های تهرانی، مجمع باشگاه‌های استان تهران با دبیرکلی و محوریت مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تشکیل شود که مورد موافقت جمع حاضر قرار گرفت.

 

منصور قنبرزاده، مدیرعامل باشگاه نفت هم ضمن قدردانی از برگزاری چنین جلساتی خاطرنشان کرد: تیم‌های تهرانی مشکلات بسیاری دارند که باید با حمایت‌های مدیران استانی برطرف شود

 

او به حمایت نمایندگان و استاندار تبریز از تیم تراکتورسازی و همدلی و همراهی آنان اشاره کرد و گفت:‌ در تهران چنین چیزی وجود ندارد و امید است این اتفاق بیفتد.

 

بهرام افشارزاده مدیر عامل باشگاه استقلال نیز با اشاره به مشکلات موجود باشگاه‌های تهرانی اظهار کرد: ما و پرسپولیس زیر مجموعه وزارت ورزش و جوانان هستیم و امید داریم نگاه ویژه‌ای به این دو باشگاه شود. مشکلات مالی تنها بخشی از این موارد است، چرا که برای رسیدن به هدف باید هم‌زمان در چند جبهه جنگید. ما نیز از این نشست‌ها حمایت خواهیم کرد، زیرا همراهی و همدلی باشگاه‌های تهرانی باعث شکوفا شدن فوتبال تهران و ایران خواهد شد.

 

در پایان این جلسه مقرر شد دومین نشست مشترک باشگاه‌های تهرانی لیگ برتری به میزبانی باشگاه سایپا در محل این باشگاه برگزار شود.

 

 

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن یا نماینده این باشگاه در این نشست غایب بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)