پرسپولیس نیوز :  نشست هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در ساختمان باشگاه برگزار شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، پیرو نشست مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه پرسپولس با دکتر صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان و مباحثی که در آن جلسه درباره خصوصی سازی پرسپولیس مطرح شده بود،
صبح امروز اعضای هیات مدیره باشگاه گردهم آمدند و درباره موضوع مهم واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی به بحث و تبادل نظر بپردازند تا پس از بررسی راهکارها نظرات و دیدگاه‌های خود را به وزارت ورزش و جوانان اعلام کنند. این جلسه از ساعت 10 صبح امروز در طبقه چهارم ساختمان باشگاه پرسپولیس برگزار شد. اکبری رئیس هیات مدیره، رویانیان، نامی، پروین ، جمشیدی و همچنین بهروز منتقمی قائم مقام ، محمود سالارکیا معاونت حقوقی، حمید استیلی رئیس آکادمی و حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعضای حاضر در این جلسه بودند که درباره خصوصی سازی پرسپولیس به مدت دو ساعت به تبادل نظر پرداختند و دیدگاه‌ها و نظرات خود را در این جلسه مطرح کردند. اکبری رئیس هیات مدیره باشگاه در این باره به سایت باشگاه پرسپولیس گفت : پیرو  راهکارهایی که سرپرست محترم وزارت ورزش و جوانان در جلسه با هیات مدیره مطرح کرده بود درباره این راهکارها به طور مفصل به تبادل نظر پرداختیم و همچنین برخی اعضای هیات مدیره راهکارها و پیشنهادات جدیدی داشتند که مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت مقررشد جلسه فوق العاده هیات مدیره در کمتر از یک هفته با بنده برگزار شود تا جمع بندی نظرات و دیدگاه‌های هیات مدیره باشگاه به وزارت ورزش تقدیم شود.

در این جلسه همچنین آقای رویانیان گزارش کاملی از فعالیت‌های باشگاه در یک سال گذشته برای پیگیری امور خصوصی سازی پرسپولیس به اعضای هیات مدیره دادند تا آنها نیز در جریان کم و کیف اقدام انجام شده قرار گرفته باشند.

 اخبار تکمیلی متعاقباً ارسال خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)