مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تيم ملي فوتبال كشورمان گفت: من ساير گروه‌‌هاي مرحله مقدماتي جام جهاني 2014 را ديده‌ام تا حدودي كارما مي‌تواند براي صعود راحت‌تر شود.


محمد نصرتيدر خصوص قرعه‌كشي مرحله دوم راهيابي به جام جهاني 2014برزيل اظهار داشت: به نظرم گروهي متوسط، اما رو به سخت براي ما انتخاب شده‌اند؛ من ساير گروه‌‌ها نيز را ديده‌ام تا حدودي كار ما مي‌تواند براي صعود راحت‌تر است.

 

وي افزود: شما مي‌دانيد بحرين هميشه انگيزه بسيار زيادي مقابل ما دارد و براي رسيدن به نتيجه دست به هر كاري مي‌زند تا عرصه را براي ما تنگ كند. در كنارش قطر هم در چند وقت اخير با سرمايه‌گذاري و پيشرفتي كه كرده است و تيم خوبي دارد.

 

نصرتي خاطرنشان كرد: ما بايد به اين حرف‌ها كاري نداشته باشيم و با قدرت رو به جلو حركت كنيم تا در دقيقه 90 به اما و اگرها برخورد نكنيم. اگر هوشيار باشيم مشكلي نخواهيم داشت.

 

وي در خصوص بازي مقابل ملوان نيز گفت: ما به دنبال اين هستيم كه در خانه خود استارت محكمي براي موفقيت در ليگ برتر بزنيم و گام محكمي برداريم. چند نفر از بازيكنان تازه به پرسپوليس اضافه شده چون در اردوي تيم ملي بودند، اما بايد هر چه سريع تر تيم به هماهنگي لازم برسد.

 

مدافع تيم ملي گفت: در روزهاي گذشته تمرينات خوبي را برگزار كرده ايم. ملوان تيم خوبي است،‌اما ما آماده هستيم كه 3 امتياز بازي اول را از ملوان بگيريم.

 

نصرتي در پايان در پاسخ به سؤالي كه آيا مشكل شما با استقلالي‌ها حل شده يا خير، گفت: انشاءالله به زودي اين مشكل حل خواهد شد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)