پیشکسوت پرسپولیس گفت: دوست داشتم در فینال جام حذفی حضور دو تیم سرخپوش را ببینم، اما شکست پرسپولیس مقابل استقلال اوضاع را تغییر داد.

محمد نصرتی در گفت‌وگو با میزان، در مورد دربی جام حذفی که به نفع استقلال به پایان رسید، گفت: نیمه اول، استقلال توانست به خوبی همه چیز را کنترل کند و به گل هم رسید، ولی پرسپولیس کمی در ترکیب مشکل داشت.

وی افزود: من در حین تماشای بازی هم به اطرافیانم گفتم که از نبود کمال کامیابی‌نیا تعجب کردم، زیرا حضور او در زمین به سود پرسپولیس تمام می‌شود. کمال با نوراللهی بسیار هماهنگ است و عدم حضور او در ترکیب، به تیم لطمه زد تا جایی که خط میانی استقلال فشار زیادی روی میانه میدان پرسپولیس آورد. از آن سو، استقلال روی خلاقیت قایدی توانست به گل برسد.

نصرتی ادامه داد: وقتی پرسپولیس به آن شکل گل خورد، گل‌محمدی به این نتیجه رسید که مهدی شیری را تعویض کند و کمال را به بازی بیاورد. در شروع نیمه دوم هم شاهد حضور محمد نادری در میدان بودیم تا شرایط تاکتیکی پرسپولیس نظم پیدا کند و این تیم به گل برسد.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: در نیمه دوم به خاطر مصدومیت‌ها و تعویض‌های پیاپی، در بازی مکث ایجاد شد. پرسپولیس خوب کار کرد و در این نیمه از استقلال بهتر بود، اما روی غافلگیری و ضربه سر دانشگر، استقلال توانست به گل برسد. وقتی تا دقیقه ۹۲ یک تیم جلو است، تیمی که گل تساوی را می‌زند روحیه‌اش بهتر می‌شود. همین اتفاق هم افتاد و در وقت‌های اضافی دیدیم پرسپولیس روحیه خوبی ندارد. در نهایت بازی به پنالتی کشید که آن هم کاملا شانسی است.

نصرتی افزود: شما اگر در زمان رقم خوردن پنالتی‌ها به چهره احمد نوراللهی نگاه می‎کردی، خستگی کاملا مشهود بود. در رابطه با پنالتی اوساگونا هم باید از واژه «افتضاح» استفاده کنم!

بازیکن اسبق پرسپولیس در رابطه با ماجرای استعفای یحیی گل‌محمدی اضافه کرد: یکسری بابت شکست در دربی به گل‌محمدی خرده می‌گیرند در حالی که تیم او تا دقیقه ۹۲ از استقلال جلو بود و روی غافلگیری و عدم تمرکز و شهامت استقلالی‌ها گل خورد. بازی هم در طول زمان‌های قانونی و اضافی با تساوی به اتمام رسید. از طرفی، مصدومیت‌ها و اشتباهات باعث شد تعویض‌های این مربی بسوزد. گل محمدی بهترین نتایج را در همین مدت با پرسپولیس گرفته و باشگاه باید او را حفظ کند. بعید می‌دانم این مربی به دنبال جدایی قطعی باشد، ولی به هر حال، امیدوارم یحیی بماند و پرسپولیس را در بازی‌های حساس لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.

نصرتی که سابقه بازی در تراکتور تبریز را در کارنامه خود دارد در رابطه با فینال جام حذفی بین استقلال و تراکتور گفت: دوست داشتم پرسپولیس دربی را می‌برد و فینال کاملاً قرمز را می‌دیدیم. من در هر دو تیم بازی کرده‌ام و خاطرات خوبی از حضور در تراکتور و پرسپولیس دارم. در جام حذفی، عملکرد تراکتور خوب و قابل قبول بوده هر چند رقبای آسانی هم داشت. امیدوارم این تیم در فینال هم موفق باشد گرچه چند بازیکنش را در اختیار ندارد و رضا اسدی و رشید مظاهری به بازی نمی‌رسند، اما آرزو می‌کنم تراکتور صاحب قهرمانی شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)