مرجع خبری پرسپولیس : محمد نصرتی یکی از بازیکنانی بود که در فصل نقل و انتقالات سر و صدای زیادی به پا کرد اما در نهایت به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

  

در حالی که امیرقلعه نوعی خواستار تمدید قرارداد نصرتی با تراکتورسازی شده بود ، این بازیکن با استقلال قرارداد داخلی امضا کرد اما ناگهان سر از باشگاه پرسپولیس درآورد و قراردادش را با این تیم در هیئت فوتبال تهران ثبت کرد.

 

اتفاقی که استقلالی ها هنوز نتوانستند با آن کنار بیابند. در همین ارتباط علی فتح الله زاده در کنفرانس مطبوعاتی میشائیل هنکه گفته بود اگر نصرتی به استقلال می آمد باید نیمکت نشین عمران زاده و منتظری می شد!

 

این در حالی است که آبی های پایتخت در فصل نقل و انتقالات امیرحسین صادقی، هادی شکوری و بیژن کوشکی را از دست دادند و در پی منتفی شدن حضور سید جلال حسینی در این تیم و تمدید قرارداد این بازیکن با سپاهان ، استقلال را شهر بی دفاع لیگ یازدهم لقب داده اند.

 

دیروز و در جریان بازی ایران و ماداگاسکار فرصتی دست داد تا با محمد نصرتی مدافع ملی پوش پرسپولیس در این ارتباط گفت و گوی کوتاهی داشته باشیم. محمد نصرتی در واکنش به اظهارات علی فتح الله زاده گفت:

 

«در حال حاضر تمام تمرکزم را روی موفقیت در بازی های تیم ملی و پرسپولیس گذاشتم و نظری در این ارتباط ندارم اما این درست نیست یک مدیر باشگاه درباره یک بازیکن ملی پوش انقدر اظهار نظر کند چون من هم مجبور می شود جوابش را بدهم! فعلا روی تمرینات تیم ملی تمرکز دارم اما استقلالی ها منتظر یک جواب دندان شکن باشند»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)