پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: به دلیل اضافه شدن بازیکنان جدید در ترکیب سرخپوشان شاید ناهماهنگی‌هایی در عملکرد این تیم بودیم.

محمد نصرتی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل التعاون عربستان از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: شاهد بازی خوبی بودیم. پرسپولیس در ۱۵ دقیقه اول، بازی را در کنترل داشت و سعی کرد حفظ توپ کند، اما عدم هماهنگی در تیم وجود داشت؛ آن هم به دلیل حضور بازیکنان جدیدی بود که برای اولین بار در ترکیب پرسپولیس بازی می‌کردند.

وی ادامه داد: به نظر من مشکل اصلی پرسپولیس در دیدار با التعاون در فاز تهاجمی بود. این تیم در خلق موقعیت مشکل داشت که فکر می‌کنم آماده نبودن احسان پهلوان و جدایی بازیکنانی چون مهدی ترابی و علی علیپور در عدم خلق موقعیت نقش داشت. البته بازیکنان جدید مانند میلاد سرلک و سعید آقایی عملکرد خوبی داشتند و حامد لک هم دو موقعیت خوب را از التعاون گرفت.

بازیکن پیشین سرخپوشان پایتخت تصریح کرد: پرسپولیس قطعا در بازی‌های بعدی عملکرد بهتری خواهد داشت. این تیم بازهم می‌تواند التعاون را شکست دهد، چون تیم عربستانی خط هافبک ضعیفی داشت و فقط در خط حمله، خطرناک به نظر می‌رسید. در ادامه بازی‌ها، پرسپولیس به هماهنگی بیشتری هم خواهد رسید.

وی در پایان درباره عملکرد وحید امیری بیان کرد: وحید به دلیل تغییر متعدد پست‌هایی که در پرسپولیس بازی می‌کند، تمرکز خود را از دست داده است. فکر می‌کنم امیری امسال، دفاع چپ هافبک، وینگر و مهاجم بازی کرده که این تعدد پست باعث شده تا تمرکز این بازیکن از بین برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)