شنبه 3 اسفند (18:30)

مرجع خبری پرسپولیس : كارشناس داوري فوتبال گفت: داور مسابقه پرسپوليس و برق شيراز دو پنالتي ظريف را اعلام كرد.

هوشنگ نصير زاده اظهار داشت: البرز حاجي پور در حالي ديدار دو تيم پرسپوليس و برق شيراز را قضاوت كرد كه دو پنالتي كاملا ظريف در اين مسابقات اتفاق افتاد.
وي افزود: در مرتبه اول خطاي مدافع برق شيراز به دليل ضربه زدن به پشت زانوي مهاجم پرسپوليس اتفاق افتاد كه ناشي از اشتباه بازيكن تيم ميزبان بود. اگر چه در اين صحنه خطا داراي ظرافت خاصي بود اما داور به درستي نقطه پنالتي را نشان داد.
اين كارشناس داوري ادامه داد: در ثانيه هاي پاياني نيمه اول رحمان رضايي در حالي كه مي‌توانست از روي ستار زارع عبور كند با زانو به صورت اين بازيكن ضربه وارد كرد كه حسين خانبان كمك داور مسابقه به درستي پرچم خود را به نشانه پنالتي بالا آورد

تا پنالتي بازيكني را اعلام كند كه در اين دوره از مسابقات يا اخطار گرفته يا از ميدان اخراج شده است. اين خطا اگر چه ظريف تر از پنالتي اول بود اما دقت عمل داوران را به اثبات رساند. هر چند نشانگر خشونت مخفي رحمان رضايي در ليگ برتر هم هست.
نصير زاده در مورد اخراج بازيكن برق شيراز گفت: سومين تصميم خوب داور نشان دادن كارت قرمز به آرمين هنرور براي تكلي بود كه با كف پا بر روي ابراهيم توره زد. به نظر مي‌رسد به جز اخطار دقيقه 28 محمد آفند داور در ساير لحاظات كم اشتباه قضاوت كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)