پرسپولیس نیوز : کارشناس حقوقی فوتبال گفت:چنین اتفاقی فقط در ایران رخ می دهد که بازیکنی به تیمی ملحق شده باشد ولی در میانه فصل به دلیل مسائل پیش فصل دچار محرومیت شود.

هوشنگ نصیرزاده در پاسخ به این پرسش که آیا حضور قاسم دهنوی در فهرست 18 نفره سرخپوشان برای بازی مقابل ملوان غیرقانونی بوده و مسولان ملوان می توانند این بحث را پیگیری کنند اظهار داشت:این بحث پایه حقوقی ندارد.بازیکنی که در مسابقه ای از نیرویش استفاده نکند،در واقع در آن بازی حضور نداشته است.حالا می خواهد این بحث؛حضور بازیکن در لیست 18 نفره باشد یا 19 نفره.

وی ادامه داد:باشگاه ملوان نمی تواند به حضور دهنوی در لیست 18 نفره پرسپولیس اعتراضی داشته باشد.در یک جمله،حضور غیرمجاز یک بازیکن وقتی قابل پیگیری است که آن بازیکن وارد مستطیل سبز شده باشد و از آنجاییکه دهنوی وارد زمین نشده،اساسا در این بحث تخلفی صورت نگرفته است.

نصیرزاده افزود:متاسفانه چنین اتفاقی فقط در ایران رخ می دهد که بازیکنی به تیمی ملحق شده باشد ولی در میانه فصل به دلیل مسائل پیش فصل دچار محرومیت شود.در همه لیگ های دنیا،وقتی بازیکنی به باشگاه جدیدش ملحق می شود،همه موارد قانونی را سپری کرده است.به نظر من در مقوله قاسم دهنوی هم در آغاز فصل باشگاه پرسپولیس باید پیگیری لازم را انجام می داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)