مدیرعامل باشگاه گسترش‌فولاد گفت: معتقدم اگر لوکا نتواند نتایج خوبی در ادامه کسب کند یک مربی ایرانی جایگزین خواهد شد اما در حال حاضر لوکا می‌ماند و به کارش ادامه خواهد داد.

هوشنگ نصیرزاده در خصوص ماندن یا نماندن لوکا بوناچیچ در گسترش فولاد اظهار داشت: بعد از ظهر جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد و قرار است لوکا بوناچیچ عملکرد خود را در این بازی گزارش دهد تا هیأت مدیره تصمیم بگیرد. به هر حال من به عنوان مدیرعامل به نظر هیأت مدیره احترام می‌گذارم ولی به احتمال زیاد لوکا به فعالیتش ادامه می دهد.یک یا دو بازی فرصت خواهیم داد تا بتواند ایده‌های خود را از لحاظ تاکتیکی و فنی در تیم ایجاد کند و امیدوارم بتواند نتیجه خوبی کسب کند.

وی در ادامه افزود: لوکا مرد توانمندی است و اعتقاد دارم اگر اوایل فصل نتایج خوبی را کسب نکرده است، اما می‌تواند به رقابت‌ها برگردد. ما تمام شرایط را برای لوکا فراهم کردیم. هر بازیکنی خواست، قرارداد بستیم و هر بازیکنی را که نمی‌خواست فسخ کردیم. تمام امکانات،‌بازی‌های تدارکاتی و شرایط مناسب را برایش فراهم کردیم. می‌دانید که ما تنها باشگاهی هستیم که هم خطوط هواپیمایی داریم هم استادیوم اختصاصی خوبی داریم و می‌توان گفت جزو ۵ باشگاه حرفه‌ای به معنای واقعی در ایران هستیم و این نتایج تا به امروز شایسته باشگاه گسترش‌فولاد نیست.

نصیرزاده در پایان در خصوص اینکه اگر لوکا در ادامه نتایج خوبی کسب نکند، مربی جایگزین ایرانی است یا خارجی، اظهار داشت: من معتقدم مربی خارجی برای تیمی که بازیکنان گرانقیمتی دارند و هواداران پرشوری این تیم را حمایت می‌کنند، مناسب است. ولی برای تیمی مثل ما که بیشتر از بازیکنان جوان استفاده می‌کند، مربی ایرانی می‌تواند تاثیرگذار باشد. چون بازیکنان ایرانی می‌تواند با صحبت و بحث‌های روانشناسی یک مربی ایرانی بحث فنی خود را افزایش دهد.به نظر من مربی خارجی برای تیم‌هایی مثل سپاهان، استقلال، پرسپولیس مناسب است. در حال حاضر در ایران مربی زیاد است اما بازیکن خوب ایرانی کم است. به شخصه معتقدم اگر لوکا نتواند نتایج خوبی در ادامه کسب کند یک مربی ایرانی جایگزین خواهد شد اما در حال حاضر لوکا می‌ماند و به کارش ادامه خواهد داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)