پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته آیین و مقررات حقوقی فدراسیون گفت: خلعتبری می توانست تمارض کند و با پرداخت غرامت به ایران بیاید.

هوشنگ نصیر زاده گفت: متاسفانه موضوع بازگشت محمد رضا خلعتبری آنقدر رسانه ای شده که دیگر نمی توان کاری کرد که وی قرار دادش را فسخ کند چون این ملی پوش می توانست به مصدومیت تمارض کند و فقط غرامت پرداخت کند آنوقت عجمان قرار دادش را فسخ می کرد.

وی افزود: خلعتبری می تواند در مسابقات عجمان شرکت نکند و کاری کند که مسئولان باشگاه عجمان قرار داد او را فسخ کنند.

 نصیرزاده با اشاره به نشان دادن نام خلیج فارس عنوان کرد: خلعتبری می تواند از نام خلیج فارس زیر لباسش استفاده کند و فقط حق دارند وی را جریمه نقدی کنند و حتی اجازه دادن کارت زرد هم به این ملی پوش ندارند.

 

ترس اماراتی ها از اقدام محتمل خلعتبری

باشگاه عجمان امارات قصد داشت با حضور مهاجم ملی پوش ایرانی در لیگ این کشور که با نام جعلي برگزار می شود کماکان به شیطنت خود ادامه بدهد.
 محمد رضا خلعتبری که پس از عقد قرارداد با باشگاه عجمان امارات فهمید که مسئولان اماراتی قصد دارند لیگ این کشور را با نام جعلی خلیج  ع. ر.ب.ی برگزار کنند، تمایلی برای حضور در این کشور نداشت اما پافشاری اماراتی ها باعث شد وی مجبوربه حضوردر این تیم شود که البته نکونام از رفتن به لیگ جعلی امارات منصرف شد و به استقلال پيوست و پرسپوليس هم هنوز پیگیر وضعیت خلعتبری است اما اقدام جالبی که طبق شنیده ها ی ما از سایت های خبری و منابع نزدیک به خلعتبری به گوش می رسد در نوع خود جالب توجه است.

خلعتبری عنوان کرده است که در صورتی که در لیگ امارات بازی کند پس از هر گل پیراهن خود را بالا زده و نام خلیج فارس را به دوربین های داخل ورزشگاه نشان می دهد تا به نوعی سفیر خلیج همیشگی فارس در لیگ جعلی باشد.

این موضوع شاید باعث شود اماراتی ها به  خودشان بیایند و دست از شیطنت بردارند یاپشیمان شده و قرارداد خلعتبری را فسخ کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)