مرجع خبری پرسپولیس : کارشناس داوری فوتبال پس از مسابقه تیمهای پیکان و پرسپولیس که منجر به پیروزی تیم پیکان شد اظهار داشت داور ضربه پنالتی تیم پرسپولیس را به ناحق از این تیم صلب کرد.

به گزارش مرجع خبری هوشنگ نصیرزاده با اشاره به قضاوت محمود رفیعی در مسابقه تیمهای پرسپولیس و پیکان افزود: در گل اول تیم پیکان که با یک ضربه پنالتی بدست آمد حسین بادامکی هم با دست و هم با پا بازیکن حریف را شارژ کرد و تصمیم داور برای اعلام ضربه پنالتی کاملا صحیح بود.

وی افزود: در دقایق پایانی مسابقه نیز تیم پرسپولیس یک گل مردود به ثمر رساند که هم در زمان ارسال توپ از روی خط و هم در زمان رسیدن توپ روی دروازه توپ داخل میدان بود و اعلام اوت کمی مشکوک به نظر می رسید اما شاید توپ در آسمان قوسی برداشته که کمک داور اوت اعلام کرده.

نصیرزاده در خصوص صحنه ای که در لحظات تلف شده و در درون محوطه جریمه تیم پیکان اتفاق افتاد که منجر به اعتراض شدید تماشاگران پرسپولیس شد تاکید کرد: در این صحنه پوراسدالله مدافع پیکان توپ را کاملا با دست خود برگشت داد و با توجه به حالت قرار گرفتن دست وی باید یک ضربه پنالتی به سود تیم پرسپولیس اعلام می شد که داور از این صحنه چشم  پوشی کرد.

 

گفتنی است محمود رفیعی به علت قضاوت پراشتباه در مسابقه تیمهای تراکتورسازی تبریز و راه آهن شهرری و تاثیرگذاری در نتیجه بازی چند هفته از قضاوت در میادین محروم بود.

انتهای گزارش اختصاصی/امانت داری-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)