پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: در بازی‌های باقی مانده لیگ نظارت ویژه‌ای خواهیم داشت.

با توجه به حساسیت بالای 2 هفته پایانی لیگ برتر و همچنین تاکید علی کفاشیان به نظارت ویژه روی بازی‌های پایانی لیگ برتر و لیگ دسته اول کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از ناظران ویژه در دیدارهای حساس استفاده خواهد کرد.

اسماعیل حسن‌زاده در این باره عنوان کرد: آقای کفاشیان نامه‌ای خطاب به سازمان لیگ زده و از همه کمیته‌های ذی‌ربط خواسته‌ نظارت ویژه‌ای روی بازی‌ها داشته باشند. مطمئناً همه کمیته‌ها به اندازه‌ای تلاش خواهند کرد که مقصود آقای کفاشیان حاصل شود و همچنین بازی‌ها به سلامت به اتمام برسد.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: در بازی‌های باقی مانده لیگ از ناظران ویژه خود استفاده خواهیم کرد تا مشکلی به وجود نیاید. در هفته‌های گذشته نیز این کار را انجام دادیم و نظارت ویژه‌ای روی بازی‌ها داشتیم.

وی همچنین درباره زمان اعلام رأی انضباطی مهدی رحمتی به دلیل رفتار نامناسب در دیدار استقلال – ملوان، گفت: پیش از اتمام سال 92 در حضور مهدی رحمتی در کمیته انضباطی جلسه‌ای برگزار کردیم و درباره او تصمیم گرفتیم. رأی انضباطی این بازیکن نوشته شده و بعد از تعطیلات منتظر اعلام رأی باشید.

حسن‌زاده درباره پرونده رضا حقیقی که برای جدا شدن از پرسپولیس به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرده بود، اظهار داشت: در این باره رأی خود را اعلام کرده‌ایم و دیگر به گذشته کاری نداریم. حقیقی هم بدون جلب رضایت باشگاه پرسپولیس نمی‌تواند از این تیم جدا شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)