مهاجم تیم استقلال گفت:در فجرسپاسی که نام شهید را یدک می کشد هرگز کم کاری نکردیم.

به گزارش اوج ، محمد مهدی نظری درباره اردوی آبی پوشان در کیف عنوان کرد:خوشبختانه اردوی مفیدی را در اکراین سپری کردیم.ما در کیف هم تمرینات بدنسازی را انجام دادیم و هم پیگیری بحث های تاکتیکی بودیم.بازی با دیناموکیف هم خیلی خوب بودو برایمان تجارب زیادی به همراه داشت.

وی درباره اینکه گفته می شود دینامو با تیم اصلی اش به مصاف استقلال نیامده بود گفت:حتی اگر بازیکنان اصلی دینامو هم نبودند باز هم این تیم،حریف بزرگی بود.در مجموع ما در این بازی  محک جدی خوردیم.

مهاجم استقلال درباره اینکه  فکر می کند می تواند در این تیم به بازیکن ثابت تبدیل شود اظهار داشت:من در استقلال رقبای سر سختی دارم اما سعی می کنم با تلاش زیاد در استقلال فیکس شوم.کار سختی است اما نهایت تلاشم را می کنم.

وی درباره اینکه گفته می شود به ستاد منشور اخلاقی احضار شده است گفت:چنین چیزی نبود.حجت اسلام علیپور تماسی داشت و خیلی دوستانه و پدرانه نصیحت کرد.او به من گفت اینجا تهران است و باید خیلی مراقب خودت باشی تا به حاشیه نروی.

مهاجم سابق فجرسپاسی درباره اینکه آیا درباره حرف و حدیث های مربوط به بازی این تیم مقابل استقلال در فصل گذشته حرفی زده شد یا نه اظهار داشت:حجت الاسلام علیپور گفت که من خودم هم آن حرفها را باور نمی کنم.من هم به او گفتم آن زمان در تیمی بازی می کردم که نام شهید را یدک می کشید و هرگز کم کاری نمی کردیم.ما برای آن تیم زحمت زیادی برای این تیم کشیدیم و روا نبود چنین بحث هایی درباره مان مطرح شود.

نظری درباره بازی هفته استقلال مقابل گسترش فولاد در لیگ برتر گفت:در لیگ ایران فاصله زیادی میان تیم ها نیست.گسترش تیم جوانی است.من خودم در تیم جوان بازی کرده ام و می دانم آنها چه انگیزه ای دارند.در مجموع بازی سختی در پیش داریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)