مرجع خبری پرسپولیس : در حالی که علی پروین ساعتی پیش بار دیگر حمایت قاطع خود را از سرمربی پرسپولیس تکرار کرده بود دقایقی پیش در گفت و گویی از احتمال تغییرات در کادرفنی این تیم سخن گفت.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ در شرایطی که به نظر می رسد اختلاف میان اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بالا گرفته است تا جایی که علی پروین با اطلاع از برگزاری جلسه هیئت مدیره به محل تمرین سرخپوشان رفته است، اظهارات ضد و نقیض مسئولان باشگاه در خصوص آینده استیلی همچنان ادامه دارد.

 

علی پروین که بعد از ظهر دوشنبه و صبح امروز قاطعانه از ادامه فعالیت حمید استیلی حمایت کرده بود دقایقی پیش در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد اظهاراتش تنها برای افزایش روحیه بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس بوده است!

 

 

علی پروین در گفت و گو با ایرنا گفت: من ديشب برنامه 90 را نديدم، ولي اين مساله اي كه مي گوييد را از دوستانم شنيدم. به هر حال پنجعلي نظر خودش را گفته است و بايد اين موضوع را در جلسه هيات مديره بررسي كنيم.

وي افزود: ما دنبال اين نيستيم كه استيلي در پرسپوليس باشد يا نباشد! وقتي گفتم استيلي در صورت شكست در بازي بعد باز هم سرمربي است مي خواستم تيم از نظر روحي و رواني در شرايط خوبي قرار بگيرد. حالا اگر نتيجه گرفتيم كه استيلي مي ماند و اگر هم نه كه بعدا تصميم گيري مي كنيم.

مدير تيم فوتبال پرسپوليس در پاسخ به اين سئوال كه آيا شما هم با بازگشت دايي موافقيد يا خير؟ تاكيد كرد: به هر حال اگر دايي هم بيايد خوشحال مي شويم. البته او با راه آهن قرارداد دارد و اگر راي نهايي به حضور دايي داده شد بايد با اين باشگاه مذاكره كنيم، ولي هنوز چيزي مشخص نيست.

پروين در خصوص اينكه نظر شما نسبت به حضور حميد درخشان مساعدتر از ساير گزينه هاست، گفت: همانطور كه گفتم هنوز هيچ تصميمي نگرفته ايم. هر كاري كه براي پرسپوليس لازم باشد انجام مي دهيم. ما آمده ايم تا در اين شرايط به پرسپوليس كمك كنيم.

وي با اشاره به بازي اين هفته پرسپوليس با نفت خاطرنشان كرد: با بازيكنان و كادر فني صحبت كرده ام. آنها تصميم دارند اين بازي را ببرند و فكر مي كنم بتوانيم در اين مسابقه پيروز شويم. اگر پرسپوليس مقابل نفت پيروز شود استيلي به كارش ادامه مي دهد.

عضو هيات مديره پرسپوليس درباره اينكه چرا در جلسه صبح امروز با ساير اعضاي هيات مديره حاضر نشده است تصريح كرد: از برگزاري جلسه خبر ندارم. در حال حاضر به تمرين پرسپوليس مي روم و كسي خبر برگزاري جلسه را به من نداده است.

پروين همچنين درباره راي منفي مردم به حضورش در پرسپوليس در نظر سنجي برنامه 90 گفت: به نظرم 40 درصد راي مثبت هم بد نيست!حالا همه مردم ايران كه پرسپوليسي نيستند. هواداران ساير تيم ها هم در اين نظرسنجي شركت كرده اند. در هر صورت من آمده ام كه به پرسپوليس كمك كنم تا تيم از اين شرايط خارج شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)