خبرگزاری پرسپولیس : در اولین تمرین پرسپولیس پس از شکست مقابل سپاهان اصفهان یحیی گل محمدی به عنوان دستیار ایرانی به کادر فنی تیم سرخ پوشان پایتخت اضافه شد.

 

یحیی گل محمدی  به عنوان دستیار ایرانی  به کادر فنی تیم سرخ پوشان پایتخت اضافه شد تا بلکه عاملی باشد برای خروج از بحران این تیم پر طرفدار تهرانی، به همین منظور خبرنگار سراغ پیشکسوتان پرسپولیس رفت تا نظر آنها را در رابطه با این موضوع  مطلع شود در ادامه هر آنچه می خوانید ماحصل این گفتگو است.

* محمد پنجعلی: امیدوارم گل محمدی بتواند گره از مشکل باز کند

 کاپیتان دهه 60 پرسپولیس تهران در این رابطه گفت: هر چند با حضور سرمربی پرتغالی در تیم پرسپولیس مشکل دارم و بعید می دانم او بتواند پرسپولیس را موفق کند ولی با  این حال حضور یک مربی ایرانی روی نیمکت پرسپولیس را به فال نیک می گیرم و آرزو می کنم گل محمدی  بتواند گر از مشکلاتی باز کند که پرسپولیس با آن گربیانگیر است.

 
* کرمانی مقدم: گل محمدی باید اختیار عمل داشته باشد

 مهاجم پرسپولیس تهران در سال های نه چندان دور این  تیم هم در واکنش به حضور  گل محمدی در کادر  فنی این تیم گفت:  به هر حال حضور یک مربی ایرانی روی نیمکت بهتر از نبود آن است البته اگر مربی پرتغالی به گل محمدی اختیار بدهد و از نظر ات او استفاده کند چون اگر جز این  باشد پرسپولیس ضرر می کند و یک مشکل دیگر بر مشکلات این تیم پرطرفدار اضافه می شود.

 

*فنونی زاده: وظیفه یحیی سنگین تر از مانوئل است

 نظرمرتضی فنونی زاده هم در رابطه با حضور گل محمدی  به عنوان دستیار ایرانی مانوئل روی نیمکت پرسپولیس جالب است او دراین رابطه اعتقاد دارد وظیفه ای که گل محمدی روی نیمکت دارد سنگین تر از وظیفه ای است که سرمربی پرتغالی دارد گل محمدی نماینده ای از پیشکسوتان است که به انتخاب رویانیان این سمت را عهده دار شده او باید به عنوان رابط بین بازیکنان و کادر فنی پرتغالی ایفای نقش کند اگر او بتواند وظیفه اش را به خوبی انجام دهد مشکلات روحی روانی این تیم به حداقل می رسد ولی اگر جز این باشد دیگر کسی به مربی ایرانی اعتماد نمی کند و سایر مربیان خارجی هم رغبت نمی کنند در کنار خود مربی ایرانی ببینند.

 

*شاهرودی: بعید می دانم گل محمدی تغییری در روند بدهد

رضا شاهرودی در این رابطه معتقد است گل محمدی نمی تواند عاملی برای خروج از بحران پرسپولیس باشد چراکه قبل از گل محمدی، حمید استیلی که بزرگتر او بود، نتوانست موفق عمل کند برای گل محمدی زود بود که بخواهد روی نیمکت پرسپولیس بنشیند و اگر رویانیان به استفاده از مربیان بزرگتری تن می داد نتیجه بهتری داشت، پرسپولیس امسال از این موضوع لطمه می خورد که بزرگتری بالای سر این تیم نیست و یک اشتباه دیگر در ادامه اشتباهات ديگر رخ داد که این فصل برای پرسپولیس رقم می خورد.

 

*افشین پیروانی: مشکل پرسپولیس فنی نبود که گل محمدی آن را حل کند

سرمربی سابق پرسپولیس تهران اعتقاد دارد مشکل این تیم از سوی کادر فنی نبود که یحیی گل محمدی بخواهد آن را حل کند پرسپولیس مشکل روحی روانی دارد و همه باید دست به دست یکدیگر بدهند تا این مشکل حل شود مانوئل نیاز به حمایت دارد تا بتواند آرامش تفکراتش را پیاده کند من با پیشنهاد رويانيان مبنی بر حضور روی نیمکت پرسپولیس مخالفت کردم چون معتقد بودم تمرکز مانوئل از بین می رود و بهتر است به جای برهم زدن آرامش سرمربی پرسپولیس، او را کمک کنیم چون حمایت از مانوئل حمایت از پرسپولیس است.

 

*استیلی: باید حضور گل محمدی را به فال نیک بگیریم

سرمربی ناموفق پرسپولیس در فصل پیش برخلاف برخی از پیشکسوتان انتخاب گل محمدی را انتخاب صحیحی می داند و اظهار امیدواری کرد او بتواند برای پایان دادن به ناکامی های کمک حال مانوئل باشد.

وی ادامه داد: همه باید حضور گل محمدی روی نیمکت را به فال نیک بگیریم و امیدوار باشیم پرسپولیس از این وضع خارج شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)