پرسپولیس نیوز : بازیکن مدنظر باشگاه پرسپولیس گفت: مذاکرات خوبی با پرسپولیسی‌ها انجام داده‌ام اما اینکه بر سر رقم قرارداد با این باشگاه دچار مشکل شده‌ام صحت ندارد.

سیامک نعمتی در خصوص جلسه روز گذشته‌اش با مسئولان باشگاه پرسپولیس گفت:‌ جلسه خوبی روز گذشته با مسئولان باشگاه پرسپولیس برگزار کردم اما از آنجایی که علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه در این جلسه حضور نداشت و موفق به دیدارش نشدیم به همین دلیل قرار شد از سوی باشگاه به ما خبر بدهند تا جلسه نهایی را با حضور او برگزار کنیم. ما روز گذشته فقط توانستیم با ترکاشوند دیدار داشته باشیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود در جلسه روز گذشته او و پرسپولیس بر سر مبلغ قرارداد دچار اختلاف شده است، تصریح کرد: واقعاً نمی‌دانم که این اخبار از کجا بیرون می‌آید به هیچ عنوان چنین مسئله‌ای صحت ندارد و ما جلسه خیلی خوبی برگزار کردیم اما همانطور که گفتم به دلیل نبودن طاهری قرار شد جلسه دیگری برگزار کنیم اما اینکه حرف از عدم توافق بر سر مسائل مالی به وجود آمده کاملاً نادرست است و من این موضوع را به شدت تکذیب می‌کنم.

نعمتی در خصوص اینکه شایعه شده او برای حضور در پرسپولیس درخواست شماره ۸ این تیم را کرده است، افزود: واقعاً از این همه اخبار نادرست تعجب می‌کنم. من هیچ شرطی برای باشگاه در خصوص شماره پیراهن نگذاشته‌ام. شایعه‌سازان اجازه دهند که من ابتدا قرارداد ببندم بعد این حرف‌ها به وجود بیاید. من هیچ شرطی برای شماره پیراهن نگذاشتم و باز هم تأکید می‌کنم که مذاکرات رضایت‌بخشی با پرسپولیسی‌ها انجام داده‌ام.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)