بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان سپاهان در بازی با ما به شدت بد حرف می زدند.

سیامک نعمتی درباره مصدومیت خود در بازی سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: در دقیقه ۹۰ و در موقعیت ضدحمله از پشت مرا زدند و روی زمین افتادم. روی کتف خود پایین آمدم و فردا باید MRI بگیرم. ان شالله اتفاق خاصی نباشد تا برای دیدار بعدی آماده باشم.

وی درباره دیدار بعدی پرسپولیس مقابل استقلال عنوان کرد: بازی با سپاهان خیلی مهم تر بود. ان شالله برای دیدار بعدی کاملا می‌شویم. حق مان مقابل سپاهان صد در صد کسب سه امتیاز بود زیرا کل بازی را در اختیار داشتیم اما مقداری در پایان این مسابقه عقب رفتیم و از همین موضوع ضربه خوردیم. خیلی حیف شد که برد را از دست دادیم.

بازیکن پرسپولیس درباره اینکه شوت محمد محبی با برخورد به بدن وی درون دروازه پرسپولیس رفت، گفت: توپ به دست و سینه من خورد. البته در مسیر توپ بودم و نمی توانستم کاری انجام بدهم. خیلی حیف شد زیرا سپاهانی‌ها موقعیت زیادی نداشتند. خیلی بد گل خوردیم و از دست دادن پیروزی حسرت بزرگی برای ما شد.

نعمتی درباره دلیل درگیری‌های پایان این مسابقه توضیح داد: من این صحنه ها را ندیدم اما بازیکنان سپاهان خیلی بد حرف می‌زدند که اصلا کار درستی نبود و اینجا نباید چنین حرف‌هایی زده شود زیرا زمین فوتبال است و همه با هم رفیق هستیم.

وی افزود: یکی از بازیکنان سپاهان به من گفت چرا زمین می‌افتی؟ به این دلیل روی زمین افتادم که کتفنم آسیب دید و فردا مشخص می‌شود چه اتفاقی رخ داده است. باید تعویض می‌شدم که این اتفاق هم نیفتاد. بازیکنان سپاهان نباید آن حرف‌ها را می‌زدند. بچه‌های ما هم چیز خاصی نگفتند و خود سپاهانی‌ها شلوغ کردند.

بازیکن پرسپولیس اضافه کرد: نمی‌دانم چرا بی دلیل شلوغ کردند. در زمین فوتبال باید خودشان را نشان می دادند اما بیرون از زمین نشان دادند.

نعمتی درباره اظهارات محرم نویدکیا مبنی بر اتلاف وقت پرسپولیسی‌ها گفت: ما که در زمین بودیم نشنیدیم به ما چنین چیزی گفته باشد. همه پرسپولیس را ۵-۴ سال است می‌بینند و می‌شناسند. مخالف هستیم کسی خودش را زمین بیندازد و دوست داریم فوتبال بازی کنیم. اگر هم کسی روی زمین افتاد یکی از آنها خودم بودم.

وی ادامه داد: یکی از توپ ها به صورت من خورد و دلیل دیگر زمین خوردن من هم این بود که کتفم آسیب دید. اصلا وقت کشی نکردیم زیرا برای سه امتیاز به زمین آمده بودیم و برنده هم بودیم. سپاهانی ها مدام با داور حرف می زدند اما درست نیست که هرکسی هرچه دلش کی خواهد بگوید.

بازیکن پرسپولیس درباره دلیل درگیری های پایان این مسابقه توضح داد: من در آن لحظه مشغول رفتن به رختکن بودم اما شروع کننده بازیکنان ما نبودند. درست نیست بازیکنان سپاهان در زمین هرچه دلشان خواست بگویند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)