پرسپولیس نیوز : در روزی که نه علیرضا بیرانوند خودش بود و نه سیدجلال حسینی و نه حتی علی علیپور، یک جوان تعویضی در دقیقه ۹۰ وارد زمین شد و ۴ دقیقه بعد و قبل از سوت پایان بازی توسط داور، تک‌گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

صحبت از سیامک نعمتی است. شماره ۸۸ که قرار بود در دقیقه ۸۸ وارد زمین شود اما کمی معطل شد و ۲ دقیقه بعد به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت تا ثابت شود حقش بیشتر از ۴ دقیقه بازی کردن بوده است.

* نمی‌دانیم بابت گلزنی‌ات به تو تبریک بگوییم یا به خاطر شکست سنگین در قطر…

واقعاً شب سختی را در قطر پشت سر گذاشتیم. تلخ‌ترین گل عمرم را زدم. خیلی بد شد و همه ما ناراحت بودیم. باورمان نمی‌شد سه گل از السد بخوریم.

* دلیل این باخت به نظر تو چه بود؟

باور کنید هنوز هم نمی‌دانم. یعنی هنوز باورم نمی‌شود. ما می‌خواستیم هر ۳ امتیاز را کسب کنیم که…

* از آخرین شکست پرسپولیس مدت‌ها می‌گذشت. بعد از باخت به پیکان در آزادی دیگر شکست نخورده بودید.

گفتم که هیچ‌کدام از ما هنوز باور نمی‌کنیم. شرمنده هواداران پرسپولیس شدیم. هموطنان ما لطف کرده و در قطر به استادیوم آمدند. همگی ناراحتیم ولی ان‌شاءا… جبران می‌کنیم.

* چگونه؟

مطمئن باشید شکست مقابل السد در قطر را در تهران با یک برد شیرین جبران خواهیم کرد.

* سیامک! به نظر خودت نباید بیشتر بازی می‌کردی؟

من تابع تصمیم سرمربی هستم. آقای برانکو هر چه صلاح بداند، انجام می‌دهد و به خودم اجازه نمی‌دهم درخصوص تصمیمات کادر فنی نظر بدهم.

* هواداران پرسپولیس پس از این باخت خیلی نگران شدند. آنها واهمه دارند که این شکست روی نتایج بعدی تیم محبوب‌شان تأثیر منفی بگذارد.

نه مطمئن باشید این‌طور نخواهد شد. ما این باخت را فراموش کرده و با تمام قدرت در لیگ برتر و همین‌طور لیگ قهرمانان آسیا جلو خواهیم رفت. مقابل السد روز بد ما بود و این اتفاق برای هر تیمی می‌افتد. رئال ‌مادرید، بارسلونا، یوونتوس و… هم ممکن است چنین شکست‌هایی را تجربه کنند اما این باخت باعث به هم ریختن پرسپولیس نخواهد شد. شک نکنید!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)