مرجع خبری پرسپولیس : نعيم سعداوي با اشاره به اعتراض هواداران پرسپوليس به عملكرد اين تيم در سه هفته اخير گفت: متاسفانه معادلاتي كه قبل از فصل اتفاق افتاد، باعث شده كه اين وضعيت به وجود آيد و ما نمود آن را در رفتار تماشاگران مي‌بينيم.


بازيكن سابق پرسپوليس درباره نتايج پرسپوليس در آغاز ليگ يازدهم و ارزيابي خود از علت‌هاي آن گفت: به نظر من كادر فني و بازيكنان كمترين نقش را در اين موضوع دارند و ما بايد علت اصلي را در جاي ديگري بررسي كنيم.

 

سعداوي ادامه داد: اگر مربي ديگري به غير استيلي هم الان در پرسپوليس بود، همين اتفاقي مي‌افتد كه الان افتاده. در حال حاضر كار براي پرسپوليس خيلي سخت شده و جو شديدي در ورزشگاه‌ها عليه اين تيم حاكم است.

 

وي درباره شعارهاي هواداران پرسپوليس گفت: مطمئنا كسي اين شعارها را تاييد نمي كند. هواداران بايد از تيمشان حمايت كنند، منتهي يكسري عوامل باعث شده كه اين اتفاق بيفتد. هنر يك مدير اين است كه اين گونه اتفاقات را مديريت كند. متاسفانه معادلاتي كه قبل از فصل اتفاق افتاد، باعث شده كه اين وضعيت به وجود آيد و ما نمود آن را در رفتار تماشاگران مي‌بينيم.

 

وي با بيان اين كه هواداران پرسپوليس بايد صبر و تحمل بيشتري داشته باشند، گفت: استيلي مربي جوان و آينده‌داري است و همه بايد به او كمك كنيم. من دو سال پيش خودم در چنين وضعيتي بودم، اما واقعا بازيكنان نمي‌توانند در اين فشار تمركز كنند و تاكتيك‌ها را اجرا كنند. چيزي كه مشخص است اين كه پرسپوليس بازيكنان خوبي جذب كرده است و مربي خوبي هم دارد، اما تا وقتي كه شرايط عادي نباشد، نمي‌شود انتظار نتيجه‌گيري از تيم داشت.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)