مرجع خبری پرسپولیس : محمد نوري، هافبك موثر تيم پرسپوليس در طول مسابقات اين فصل توانست بازي‌هاي خوبي را براي تيمش انجام دهد.

 

پرسپوليس در اين مدت عملكرد خوبي نداشته و با شرايط خوبي هم راهي تعطيلات نشد.
فكر نمي‌كنم كسب تساوي در تبريز خيلي بد باشد. بدي اين بازي اين بود كه ما برد را با تساوي عوض كرديم. فوتبال همين است، بازي بي‌رحمي است. در هر لحظه اتفاق جديدي مي‌افتد. به هر حال تيم‌هاي ديگر هم نياز به برد و امتياز دارند و شهرداري با توجه به شرايط خطرناكي كه داشت دست به يك بازي انتحاري زد تا در خانه بازنده نباشد.

 

البته غيبت رضايي و نوروزي هم در اين بازي تاثيرگذار بود.
نوروزي و رضايي بازيكنان كليدي ما هستند و نبود آنها به تيم ضربه مي‌زند. البته ما بدشانسي هم داشتيم، چون از هر پنج فرصت صد درصد يكي‌اش گل مي‌شود. اين موضوع براي حريف ما فرق مي‌كرد، چون آنها از همان يك فرصت استفاده مي‌كردند و به گل رسيدند.

 

 

قبول داريد كه با اين اوت‌دستي‌ها نمي‌شود نتيجه گرفت؟!


شهرداري بازي را بسته بود و ما مجبور شديم به اوت‌دستي روي بياوريم. اين موضوع خود به خود در نيمه دوم بيشتر شد و به دنبال اين بوديم كه از اين راه به گل برسيم.

 

 

اما در اكثر بازي‌ها اين اتفاق مي‌افتد. الان حدود چهار سال است كه سپهر اوت مي‌اندازد!
گفتم كه… ما اين كار را كرديم تا به منطقه خطر حريف برسيم، ولي در همه بازي‌ها به اين تاكتيك رو نمي‌آوريم. زماني كه سپهر وارد بازي مي‌شود، از اين پرتاب‌ها انجام مي‌دهيم. با اين حال فراموش نكنيد در ليگ‌هاي معتبر دنيا از اين پرتاب‌ها استفاده مي‌شود و در ليگ‌برتر انگليس بارها شاهد تكرار اين تاكتيك‌ها بوده‌ايم.

 

قبول داريد كه پرسپوليس خيلي با اقتدار در اين فصل حاضر نشد؟!
در ليگ‌برتر فاصله تيم‌ها كمتر شده و ديگر نمي‌شود پنج، شش تا به يك تيم زد. همه تيم‌ها مقابل پرسپوليس و استقلال انگيزه‌هاي بيشتري دارند و با تمام توان بازي مي‌كنند. فراموش نكنيد كه همين ذوب‌آهن كه حالا صدرنشين است تا اين هفته برد قاطعي نداشته. فقط برد فولاد جلوي پيكان بود كه آن هم يك نتيجه استثنايي بود.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)