مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر نقل و انتقالات تیم های لیگ برتری در روز گذشته :


پیوستن محمدرضایی به باشگاه سایپا

بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال صبای قم به سایپا پیوست. عباس محمدرضایی بازیکن فصل گذشته تیم صبای قم امروز قراردادی به مدت 2 فصل با باشگاه سایپا امضا کرد.

همچنین امید شریفی نسب و مجید ایوبی قراردادشان را به مدت یک فصل دیگر با سایپا تمدید کردند.امین منوچهری و شیخ ویسی نیز قراردادشان را با سایپا در هیات فوتبال ثبت کردند.



همرایی و منصوری آخرین گزینه‌های ایرانی مس کرمان

 

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان گفت: کیوان همرایی و محمد منصوری آخرین گزینه‌های ایرانی هستند که امروز به تیم صنعت مس پیوستند.

نژادزمانی خاطرنشان کرد: ارشاد یوسفی و نبی‌الله باقریها از بازیکنانی بودند که قبلاً با آنها قرار داده بسته شد.

وی با اشاره به بازیکنان خارجی این تیم تصریح کرد: دیاز از برزیل جزو بازیکنانی محسوب می‌شود که قرار است، این تیم را همراهی کند.

وی با اشاره به اینکه از ترکیب سال گذشته 10 تا 15 نفر از بازیکنان تیم را همراهی می‌کنند، افزود: دهنوی، سیفی، حسینخانی، فراز فاطمی، فخرالدینی، شهدادنژاد سالاری و ادینهو از بازیکنانی هستند که قراردادشان را با تیم صنعت مس کرمان تمدید کرده‌اند.


شکوری :مذاکرات با مسئولان استقلال برای تمدید قرارداد

مدافع فصل گذشته تیم فوتبال استقلال گفت: هدف اولم این است که طلب سال گذشته‌ام را بگیرم و سپس برای تمدید قرارداد مذاکره کنم.


مذاکره تراکتورسازی با چند بازیکن نامی

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی گفت: مذاکرات با چند بازیکن نامی ادامه دارد.

مهدی شیرازی اظهار داشت: متاسفانه برخی با وجود زمان مناسب برای بازیکن‌گیری چنین وانمود می‌کنند که تراکتور از فصل نقل و انتقالات عقب مانده و تیم نمی‌تواند خود را تا آغاز فصل جمع و جور کند.

وی تاکید کرد: بسیار متعجب هستیم که با وجود موفقیت‌های چشمگیر به دست آمده در دو سال گذشته، چگونه وجدانشان قبول می‌کند تا همچنان تراکتور را مورد تاخت و تاز کینه‌جویی‌های خود قرار دهند.

شیرازی‌فر تصریح کرد: چهار بازیکن خارجی و شش بازیکن داخلی ما هنوز قراردادشان با باشگاه ادامه دارد و امسال نیز در صورت نیاز باشگاه بدون قید وشرط در خدمت تیم خواهند بود که لئوناردو آندره پیمنتا، دنی(عرفان)اولروم، کرار جاسم محمد، الو ترائوره، مهدی کیانی، حامد بصیری، مسعود ابراهیم‌زاده، اسماعیل غروی، سید محسن حسینی و حجت نورالله‌زاده را شامل می‌شوند.

وی ادامه داد: چهار بازیکن بومی به نام‌های بهرام دباغ، محمد لطفی، حسن ابهری و سامان نریمان‌جهان هم در لیست امسال هستند که هم اکنون در تیم ملی امید توپ می‌زنند.

شیرازی‌فر اضافه کرد: با تمدید قرارداد علیرضا جلیلی و اضافه شدن مرتضی اسدی به تیم همچنین عقد قرارداد با دیگر بازیکنان مورد نظر در فصل گذشته، استخوان‌بندی اصلی تیم حفظ خواهد شد و چند بازیکن مطرح دیگر می‌تواند در تیم مورد نظر فصل آینده باشند.

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی اضافه کرد: در تلاش هستیم مهدی ثابتی دروازه‌بانمان را نیز به باشگاه برگردانیم، همچنین برخی از بازیکنانی که با تیم دیگری قرارداد بسته‌اند در لیست مازاد باشگاه قرار داشتند و اصلا جای نگرانی وجود ندارد و باشگاه به تمام قول‌هایی که برای جذب بازیکنان نامی و بزرگ داده است عمل خواهد کرد.

شیرازی‌فر تاکید کرد: به نظر من روابط عمومی و سخنگوی باشگاه تراکتور همچون دو بال قدرتمند رسانه‌ای در خدمت باشگاه بوده و خواهند بود.

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی بار دیگر تاکید کرد: مذاکرات با چند بازیکن نامی ادامه دارد که در صورت قطعی شدن از طریق سایت رسمی باشگاه و رسانه‌های معتبر به اطلاع هواداران میِ‌‌رسد.

برهانی: آنقدر گل می‌زنم تا آقای گل شوم

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: با پیراهن آبی آنقدر گل می‌زنم تا آقای گل شوم.

آرش برهانی گفت: جلسه خوبی با مسئولان استقلال داشتم و در فضایی دوستانه در مورد تمدید قرارداد با فتح‌الله زاده صحبت کردم.


سپاهان: استقلال رسما هم درخواست کند جان‌واریو را نمی‌دهیم

قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: در صورتی که باشگاه استقلال رسما هم از سپاهان درخواست داشته باشد جان‌واریو را از دست نمی‌دهیم.

مسعود تابش درباره اینکه گفته می شود باشگاه استقلال از سپاهان درخواست کرده جان واریو را به آبی پوشان بازگردانند، اظهار داشت: تا کنون چنین درخواستی از باشگاه استقلال نداشته ایم و اگر هم داشته باشیم، موافقت نمی کنیم. جان واریو اکنون بازیکن تیم سپاهان است و روی این بازیکن برنامه ریزی کرده ایم.

وی در خصوص اینکه ظاهرا مهدی رحمتی با پرسپولیس مذاکراتی داشته و در تمرینات سپاهان شرکت نمی کند، عنوان کرد: رحمتی در مرخصی بسر می برد و به زودی در تمرینات شرکت می کند. رحمتی سال گذشته با سپاهان قرارداد دو ساله امضا کرده و فقط شرایطی برای سال دوم است که باید با او صحبت کنیم.

تابش در مورد برنامه های تمرینی این تیم در روزهای آینده گفت: به احتمال فراوان از 6 تیر برای مدت 12 روز راهی ترکیه خواهیم شد.

فولاد خوزستان چند فوتبالیست خود را می‌فروشد

باشگاه فولاد خوزستان چند فوتبالیست خود را به دلیل عدم نیاز به آنها در فصل آینده لیگ برتر، در معرض فروش قرار داده است.

امیر خدامرادی، امیر عفراوی، مسعود آرمون و سجاد فیض‌الهی از جمله بازیکنان فولادی هستند که در لیست فروش قرار گرفته‌اند.

به جز این افراد، چند بازیکن دیگر همچون حجت‌الله زادمحمود، لفته حمیدی و سیدمحمد علوی نیز که قراردادشان با باشگاه به پایان رسیده در فصل آینده در این تیم نیستند.

مذاکره برای جذب بازیکنان جانشین در حال انجام است که به محض توافق نهایی اسامی آنان اعلام می‌شود.

تمرینات تیم فوتبال فولاد خوزستان برای فصل آینده از شنبه گذشته در اهواز آغاز شده است.

مسئولان باشگاه فولاد خوزستان برای آماده‌سازی بازیکنان خود چند اردوی داخلی و یک اردوی برون مرزی را در دستور کار خود دارند.

همچنین در پی نقل و انتقالات بین تیم‌ها، مهاجم فصل گذشته تیم مس کرمان با فولاد خوزستان قرارداد بست.

روح‌الله بیگدلی با حضور در باشگاه فولاد خوزستان با مسئولان این تیم به توافق رسید و قرارداد داخلی دو ساله‌ای را امضا کرد.

بیگدلی از روز گذشته در تمرینات تیم فولاد شرکت می‌کند. وی به دلیل همراه نداشتن مدارک خود نتوانست برای ثبت قرارداد به هیئت فوتبال برود.

رحمان احمدی با شهرداری تبریز بست

دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان با شهرداری تبریز قرارداد داخلی امضا کرد.

رحمان احمدی با پایان قرارداد خود با سپاهان با شهرداری تبریز که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده، به توافق رسید و روز گذشته قرارداد یک ساله داخلی با این تیم امضا کرد.

احمدی اظهار داشت: شرایط شهرداری را مناسب دیدم و به همین دلیل این تیم را انتخاب کردم. قرار است هفته آینده به همراه میثم بائو برای ثبت قرارداد به تبریز بروم.

قربانی: برخی شیطنت می‌کنند تا استقلالی نشوم

کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: برخی شیطنت می‌کنند تا من به این تیم که خانه خودم است برنگردم.

پیروز قربانی در مورد وضعیت حضورش در استقلال گفت: هنوز قراردادی با این باشگاه امضا نکرده‌ام و فکر نمی‌کنم بازیکن دیگری هم این کار را کرده باشد. منتظرم باشگاه شکل واقعی خود را پیدا کند. برای امضای قرارداد عجله‌ای ندارم. به تمام تیم‌هایی هم که به من پیشنهاد داده‌اند گفته‌ام اولویتم استقلال است مگر اینکه آن عده‌ای که با شیطنت باعث جدایی‌ام از استقلال شدند دوباره با شیطنت‌هایشان بخواهند من استقلالی نشوم.


صبا، کاپیتان سابق ابومسلم را خرید

قائم مقام باشگاه صبای قم از پیوستن کاپیتان و بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال ابومسلم مشهد به صبای قم خبر داد.

عباس مرادی اظهار داشت: خوشبختانه تلاش‌های باشگاه در راستای جذب منابع و نیازهای مالی به خوبی صورت گرفته است و می‌توانیم با جلب اعتمادی بازیکنان مورد نظر از وجود آنها در فصل جدید لیگ برتر استفاده کنیم.

وی ادامه داد: بعد از اینکه توانستیم چهار بازیکن جدید را برای فصل آینده مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به خدمت بگیریم، خوشبختانه با سعید خانی کاپیتان فصل گذشته تیم فوتبال ابومسلم مشهد نیز توافقات نهایی صورت گرفت و این بازیکن فصل بعد در تیم صبای قم بازی می‌کند.

قائم مقام باشگاه صبای قم خاطرنشان کرد: قرارداد بین سعید خانی و باشگاه صبای قم برای یک فصل منعقد شده است و این بازیکن نیز به محض آغاز تمرینات تیم فوتبال صبای قم در تمرینات آماده‌سازی تیم برای حضوری موفق در دهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور حضور می‌یابد.

وی اظهار داشت: پیش از پیوستن سعید خانی به صبای قم، علیرضا واحدی نیکبخت از تیم استیل‌آذین تهران، هادی اصغری از پاس همدان، سیدعلیرضا میرشفیعیان از تراکتورسازی و مسعود غلامعلی‌زاده از پیکان قزوین نیز به تیم فوتبال صبای قم پیوسته‌اند.



سایپا 2 بازیکن دیگر گرفت

باشگاه سایپا امروز دو بازیکن دیگر از تیم فوتبال صبای قم را جذب کرد.

علیرضا لطیفی و جابر انصاری دو بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال صبا امروز با تیم سایپا قراردادی به مدت دو فصل در هیات فوتبال امضا کردند.

مرتضی ابراهیمی نیز قراردادش را به مدت یک فصل دیگر با سایپا تمدید کرد.

همچنین یوسف‌زاده و حسین حسینی دو بازیکن سایپا که با این باشگاه قرارداد داشتند امروز نامشان را در هیات فوتبال و در لیست تیم سایپا ثبت کردند.

شیرزاد قراردادش را با استقلال ثبت کرد

بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال فولاد خوزستان قراردادش را با باشگاه استقلال ثبت کرد.

جواد شیرزاد امروز (چهارشنبه) در هیات فوتبال استان تهران حضور یافت و قرارداد 2 ساله‌اش را با باشگاه استقلال ثبت کرد.

علی فتح‌ا…زاده سرپرست جدید استقلال از روز گذشته به طور رسمی کارش را در این باشگاه آغاز کرده و مهم‌ترین کارش در این روزها جذب بازیکنان مورد نظر برای آغاز تمرینات است.

هافبك اسبق تيم فوتبال پرسپوليس به استقلال پيوست.

علي اميري مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال اعلام كرد فرزاد آشوبي كه فصل پيش در مس‌ كرمان عضويت داشت پس از توافق با باشگاه قرارداد 2 ساله‌اي را به امضا رساند و در ليگ دهم پيراهن تيم آبي پوش پايتخت را خواهد پوشيد.

 

طالب‌لو، صادقي و اميرآبادي با استقلال تمديد كردند

وحيد طالب‌لو كه در پايان اين فصل قراردادش با استقلال به اتمام رسيده بود پس از مذاكره با فتح‌الله‌زاده و مسئولان اين تيم قراردادش را به مدت 2 سال ديگر تمديد كرد.
اين بازيكن در چند روز آينده با حضور در هيات فوتبال قراردادش را به ثبت مي‌رساند.

همچنين مهدي اميرآبادي پس از جلسه با علي فتح‌الله‌زاده قرارداد خود را به مدت يك فصل ديگر با استقلال تمديد كرد.
اميرحسين صادقي ديگر بازيكن اين تيم كه سال گذشته قرارداد 2 ساله‌اي با استقلال امضا كرده بود پس از توافق مالي براي فصل دوم در ليگ دهم با پيراهن آبي‌پوشان پايتخت بازي خواهد كرد.

عقیلی با سپاهان تمدید کرد

هادی عقیلی مدافع ملی پوش تیم فوتبال سپاهان امروز قراردادش با این باشگاه را تمدید کرد.

هادی عقیلی با حضور در دفتر مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان قرارداد خود را با این باشگاه برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان بارها بر تمدید قرارداد با عقیلی تاکید بود.

هادی عقیلی در مورد تداوم حضورش در سپاهان گفت: نمی توانم بهترین خاطرات خوب زندگی ام را که با سپاهان گذرانده‌ام فراموش کنم و خوشحالم که باز هم در کنار سپاهان و مردم دوست داشتنی اصفهان خواهم بود.

وی ادامه داد: پیشنهادات دیگری هم از سایر تیم ها داشتم ولی با توجه به اینکه دوران حساس و بیادماندنی فوتبالم را در سپاهان گذراندم و با این تیم رشد کرده‌ام می خواهم همچنان با این تیم اصفهانی افتخار آفرینی کنم.

عقیلی گفت: به عنوان پرسابقه ترین تیم ایرانی در آسیا تا زمانی که در لیگ قهرمانان آسیا قهرمان نشویم و مردم اصفهان را با کاپ آسیایی شاد نکنیم دست از جنگندگی در این تیم بر نمی داریم. هر چند بعد از آن باز هم به دنبال اهداف بزرگتری با سپاهان خواهم بود.

شاپورزاده دو فصل دیگر در استیل آذین می ماند

امیر شاپورزاده دو فصل آینده را در استیل آذین توپ خواهد زد.

این بازیکن خط میانی که سابقه حضور در رقابت های بوندسلیگا را دارد، با حضور در باشگاه استیل آذین قرارداد خود را با این باشگاه برای دو فصل دیگر تمدید کرد.

شاپورزاده لیگ برتر نهم را نیز در این باشگاه سپری کرده بود. این نخستین فصل حضور او در لیگ فوتبال باشگاهی ایران به شمار می آمد.

قرارداد جدید شاپورزاده و استیل آذین داخلی بوده و هنوز در هیات فوتبال تهران به ثبت نرسیده است.

روح الله بیگدلی به فولاد خوزستان پیوست

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال مس کرمان، با قراردادی دو ساله به تیم فولاد خوزستان ملحق شد.

باشگاه فولاد خوزستان موفق شد پس از گفتگو با روح الله بیگدلی، با این بازیکن برای دو فصل حضور در اهواز به توافق برسد و در همین راستا دو طرف قرارداد داخلی به مدت دو سال منعقد کردند.

بیگدلی پیش از این سابقه حضور در اهواز و تیم استقلال این شهر را در کارنامه دارد و با جو حاکم بر اهواز و فوتبال خوزستان بیگانه نیست. این بازیکن درخشش خود در فوتبال ایران را مدیون استقلال اهواز می داند جایی که از طریق این تیم حتی موفق به حضور در تیم ملی فوتبال کشور شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)