مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر نقل و انتقالات امروز تیم های لیگ برتر : اسماعیل فرهادی، علی احمدی و شهاب کردان قراردادشان را با باشگاه ذوب آهن اصفهان تمدید کردند.

اسماعیل فرهادی عصر امروز یکشنبه در دیدار با اصغر دلیلی مدیرعامل این باشگاه با وی به توافق رسید تا دو فصل دیگر هم تیم فوتبال ذوب آهن را در مسابقات داخلی و خارجی همراهی کند و با این باشگاه قرارداد داخلی امضا کرد.

همچنین علی احمدی و شهاب کردان هم پس از توافق با مسئولان باشگاه ذوب آهن با عقد قرارداد داخلی به مدت یک فصل دیگر این تیم را در رقابت‌های فصل آینده همراهی خواهند کرد.

 

 

پیش از این محمدرضا خلعتبری، قاسم حدادی‌‎فر و ایگور کاسترو هم قراردادشان را با تیم فوتبال ذوب آهن تمدید کرده بودند که قرار است تمام این بازیکنان با هماهنگی مسئولان و در یک روز با حضور در هیئت فوتبال استان اصفهان قراردادشان را بصورت رسمی با این تیم اصفهانی ثبت کنند.

حاجی زاده قرارداد خود را با صبای قم تمدید کرد
مدافع پیشین تیم‌های پاس همدان و پرسپولیس پس از توافق با مسئولان باشگاه صبای قم، قراردادش را به مدت یک فصل دیگر با تیم فوتبال این باشگاه تمدید کرد.

عباس مرادی  با تایید این خبر اظهار داشت: “پس از مذاکراتی که با ابوالفضل حاجی زاده داشتیم، با این بازیکن به توافق رسیدیم تا فصل آینده برای تیم صبای قم در مسابقات لیگ به میدان برود.”

وی همچنین در مورد وضعیت محمد نوری خاطرنشان کرد: “خدمت این بازیکن تمام شده و کارت پایان خدمتش هم بزودی صادر می شود، پس مشکلی برای حضور در تیم پرسپولیس نخواهد داشت.”

پیش از این قرارداد سهراب بختیاری زاده و مرتضی کاشی هم با تیم صبای قم تمدید شده بود. علیرضا نیکبخت واحدی هم با عقد قرارداد یک ساله به تیم صبا پیوسته است.

نورمحمدی قراردادش را با تیم فوتبال راه‌آهن تمدید کرد

مدافع تیم فوتبال راه آهن شهرری قراردادش را با این تیم به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد.

حامد نورمحمدی مدافع تیم فوتبال راه آهن شهرری عصر امروز یکشنبه ضمن گفتگو با محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل این باشگاه، قراردادش را به مدت دو فصل دیگر با این تیم تمدید کرد.
پیش از این فرشید کریمی، حسین پاشایی، ابوذر رحیمی، ابراهیم کریمی و محمود آمنه هم قراردادشان را با راه آهن تمدید کردند و حمید هدایتی بازیکن پیشین تیم‌های فوتبال پیکان و پاس تهران، امین متوسل‌زاده مهاجم تیم مقاومت سپاسی شیراز و ایمان رزاقی‌راد مهاجم تیم پیکان هم با عقد قرارداد رسمی به تیم فوتبال راه آهن پیوسته بودند.

قرارداد کیانوش رحمتی با استقلال تمدید شد
هافبک میانی تیم فوتبال استقلال قراردادش را برای دو سال دیگر با آبی پوشان تهرانی تمدید کرد.

کیانوش رحمتی که امروز با حضور در باشگاه استقلال  قراردادش را با این تیم تمدید کرده بود در این مورد گفت: استقلال تیم مورد علاقه من است و تمام تلاشم را خواهم کرد تا با بازی‌هایم دل هواداران این تیم را خوشحال کنم.
رحمتی با اشاره به فصل گذشته گفت: به نظر خودم فصل گذشته آنطور که باید و شاید نتوانستم شایستگی‌هایم را اثبات کنم اما با توکل به خدا قول می‌دهم در فصل جدید کیانوش رحمتی متفاوتی را خواهید دید.

پرویز مظلومی به تازگی و پس از حضور علی فتح الله زاده، هدایت تیم فوتبال استقلال را برعهده گرفته است.

محمود یاوری سرمربی تیم فوتبال صبای قم شد
سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال شاهین بوشهر به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم انتخاب شد.

ضمن تایید این خبر اظهار داشت: پس از جدایی رسول کربکندی مذاکرات خود را با محمود یاوری آغاز کردیم و در نهایت پس از توافق نهایی وی به عنوان سرمربی تیم صبای قم انتخاب شد.

قائم مقام باشگاه صبای قم همچنین خاطرنشان کرد: قرارداد محمود یاوری یکساله است و بزودی برنامه‌هایش برای آماده سازی تیم را اعلام خواهد کرد.

پیش از این رسول کربکندی هدایت تیم فوتبال صبای قم را برعهده داشت اما با مسئولان این باشگاه برای ادامه همکاری به توافق نرسید.

محمد رضا خلعتبري به مدت يك فصل ديگر قراردادش را با باشگاه ذوب آهن تمديد كرد. اين در حالي است كه خلعتبري در روزهاي گذشته اعلام كرده بود از تيم‌هاي اتريشي و اماراتي پيشنهاد دارد و پرسپوليس نيز خواهان او بود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)