مرجع خبری پرسپولیس : ادواردو نلو وینگادا سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) ایران را ترک کرد.

وینگادا بامداد امروز(سه شنبه) با بدرقه مسولان پرسپولیس ایران را به مقصد آلمان و سپس پرتغال ترک کرد. مسولان پرسپولیس به وینگادا قول داده اند که 200 هزار دلار مبلغ باقی مانده قراردادش را تا پایان خرداد ماه پرداخت کنند.

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران لحظاتی پیش از ترک ایران گفت: خاطرات خوبی در پرسپولیس داشتم اما این خاطرات در روزهای پایانی حضورم در ایران با شکست پرسپولیس خراب شد.

ادواردو نلو وینگادا عنوان کرد: می خواستم با پرسپولیس قهرمان آسیا بشوم و معتقد بودم تیم تحت هدایتم توانایی رسیدن به جام را دارد اما متاسفانه اتفاقاتی پی در پی برای من و تیمم افتاد که ما از رسیدن به جام دور کرد. به عنوان یک مربی حرفه ای هیچ وقت به مسایل خانوادگی تیمم اشاره نمی کنم و آنها را پیش خودم نگاه می دارم.

وی ادامه داد: نباید تمام تقصیرات شکست و حذف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را گردن وینگادا می انداختند اما متاسفانه در فوتبال ایران همیشه به دنبال یک متهم و مقصر هستند که این بار تمام تقصیرات گردن وینگادا افتاد.

وینگادا خاطرنشان کرد: به اعتقاد من فوتبال ایران همچنان یکی از قدرت های فوتبال آسیا است و می تواند به جاهای خوبی برسد و به راحتی به جام جهانی صعود کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)