پرسپولیس نیوز : نماینده باشگاه آث‌میلان ایتالیا به همراه فیرات وارد ورزشگاه آزادی شد.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مس کرمان از ساعت 22 و 15 دقیقه امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که حاشیه‌های این بازی را در زیر می‌خوانید:

*فیرات، سرمربی سایپا که کتابچه‌ای را در دست داشت وارد ورزشگاه آزادی شد. پس از ورود فیرات، نماینده باشگاه آث میلان ایتالیا نیز که برای مذاکره با قرمزپوشان به ایران آمده وارد ورزشگاه آزادی شد.

*نماینده میلان ابتدا دیداری با هواداران  پرسپولیس که مقابل درب غربی بودند، داشت. سپس قدم‌زنان و بررسی دقیق اطراف ورزشگاه آزادی وارد استادیوم شد.

*برخی از هواداران پرسپولیس به حضور فیرات سرمربی سایپا اعتراض داشتند. پرسپولیس بازی بعدی خود را باید مقابل سایپا در کرج انجام دهد.

*فروش بلیت الکترونیکی نیز امروز دردسرساز شده بود، صف طولانی مقابل گیت فروش بلیت الکترونیکی در درب غربی به وجود آمده بود.

تمام شدن کاغذ دستگاه و اخلال در سیستم باعث شده بود تا هواداران به شدت به این موضوع اعتراض داشته باشند و مجدداً سراغ بلیت‌های کاغذی بروند.

*پارکینگ درب غربی ورزشگاه نیز کاملاً پر شده و هواداران به سمت پارکینگ‌های درب شرقی راهنمایی می‌شوند.

*علی‌رغم اینکه چند دقیقه ای بیشتر به شروع بازی نمانده، هواداران متعددی در حال ورود به ورزشگاه‌ آزادی هستند و به تشویق تیم خود حتی در خیابان‌های منتهی به ورزشگاه می‌پردازند.

*مقابل درب‌های ورودی از ورود بوق‌هایی که صدایشان بیش از اندازه زیاد است خودداری می‌شود و آنها توسط نیروی انتظامی ضبط می‌گردد.

*مأموران مخصوصی در مقابل اطراف ورزشگاه آزادی مستقر هستند تا از هرگونه سوءاستفاده از بلیت‌های رایگان که قبل از بازی دریافت شده جلوگیری شود. این نفرات حتی با چند نفر برخورد داشته‌اند و بلیت‌های غیرقانونی که غیرقابل فروش بود اما فروخته شده بود را گرفته‌اند.

 

 * سعید عزیزیان، مربی دروازه‌بانان فعلی مس کرمان و پیشین پرسپولیس با بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم خوشوبش کرد.

 

 * ساعت 21:25 دروازه‌بانان پرسپولیس وارد ورزشگاه شدند، در این بین نیلسون و علیرضا حقیقی به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفتند. نکته جالب اینجا بود که بهزاد غلامپور با فرزندش برای گرم کردن دروازه‌بانان پرسپولیس وارد زمین شد.

 

 * پیام صادقیان که برای اولین بار در این فصل در ترکیب اصلی پرسپولیس حضور داشت توسط هواداران این تیم به سبکی که جواد کاظمیان تشویق می‌شد مورد تشویق قرار گرفت.

* کریم باقری به محض ورود به زمین مورد تشویق هواداران پرسپولیس قرار گرفت.

* ازدحام زیادی در ورودهای ورزشگاه آزادی وجود داشت.

* علی دایی به محض ورود به ورزشگاه به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

* به مناسبت روز خبرنگار از خانواده شهید صارمی تجلیل شد.

* 2 هوادار جانباز پرسپولیسی کنار زمین حضور داشتند و با علی دایی به خوشوبش پرداختند.

* دستیاران کارلوس کی‌روش برای تماشای بازی به ورزشگاه آمدند.

 

* کرمانی ها با ترکیب آرمان شهداد نژاد، عبدالکریم اسلامی، فرهاد سالاری، علیرضا ابراهیمی، اسماعیل علی‌شیرازی، فرزاد حسین‌خانی، احمد حسن‌زاده، محمود تیغ‌نورد، مصطفی شجاعی، ادینیو و میلاد جهانی بازی می‌کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)