پرسپولیس نیوز : وکیل کشتی‌گیران شاکی باشگاه پرسپولیس با مامور و حکم توقیف اموال به این باشگاه رفت.

وکیل کشتی‌گیران سابق باشگاه پرسپولیس که چندی پیش مدعی شده بود به دنبال وصول طلب یک میلیاردی موکلانش است و برای وصول این طلب حتی اعلام کرده بود که حکم توقیف اموال باشگاه پرسپولیس را می‌گیرد؛ امروز تهدید خود را عملی کرد.

وکیل کشتی‌گیران پیشین باشگاه پرسپولیس با حکم توقیف اموال این باشگاه، مامور اجرای احکام و مامور کلانتری به این باشگاه مراجعه کرد تا به جای طلب یک میلیاردی‌اش اموال باشگاه پرسپولیس را توقیف کند.

وکیل کشتی‌گیران پیشین باشگاه پرسپولیس  در مورد این اتفاق گفت: با وجود مذاکراتی که با مسئولان پرسپولیس داشتیم متاسفانه آنها به تعهدات خود عمل نکردند و عملا با قبول استعفای سالارکیا کل مطالبات کشتی‌گیران را زیر سوال بردند.

وی ادامه داد: پرونده اجرایی برای توقیف اموال باشگاه پرسپولیس قطعی است و من آمده‌ام تا از مبلمان تا میز مدیرعامل را توقیف کنم. این صحبت کاملا جدی است و نمی‌خواهم از مواضع خود کوتاه بیایم.

آنها هنگامی که قصد توقیف اموال و کارهای قانونی خود را داشتند با رحیمی مواجه شدند که با پا در میانی مدیرعامل باشگاه به طبقه چهارم یعنی دفتر مدیرعامل رفتند تا در جلسه‌ای با وی گفت‌وگو کنند.

این در شرایطی بود که این افراد هرگز دوست نداشتند تا این بار هم به آنها قول داده شود و نکته جالب این بود که با هماهنگی‌های قبلی دو دوربین تلویزیونی نیز با خود به مقابل باشگاه برده بودند تا از اتفاقات پیش‌آمده گزارش تهیه کنند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)