پرسپولیس نیوز : نشست معاون مالی اداری و معاونت اقتصادی و برنامه‌ریزی باشگاه پرسپولیس با مدیران شرکت آوانتیس انرژی آلمان به منظور بررسی همکاری‌های دو جانبه برگزار شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، محمد ابراهیم خلیلی معاون مالی و اداری باشگاه پرسپولیس به اتفاق عبدالله تفرشی معاونت اقتصادی و برنامه‌ریزی باشگاه ظهر امروز در باشگاه پرسپولیس میزبان مدیران شرکت آوانتیس انرژی آلمان بودند و درباره زمینه‌های همکاری مشترک با یکدیگر به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

عبدالله تفرشی درباره این جلسه گفت: کلوس بودن اشتاین مدیر شرکت آونتیس انرژی آلمان و دکتر کوروش شوری مدیر عامل گروه مهندسی پارسه در این جلسه که موضوع اصلی آن مشاوره و ارتقاء فرهنگ استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر و حفاظت از محیط زیست و حمایت از انجمن‌های علمی در ایران بود، مباحثی را مطرح نموده و پیشنهاداتی نیز برای همکاری با باشگاه پرسپولیس ارائه کردند.

در این جلسه پیشنهاد شد برای پیشبرد اهداف این نشست همایش‌های مشترکی در راستای فرهنگ‌سازی استفاده از انرژی‌های پاک در سطوح مختلف از جمله؛ مدارس فوتبال، دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس و هواداران علاقمند به موضوع که «همیار انرژی» نامیده می‌شود برگزار گردید.

همچنین درباره امکان صدور کارت شناسایی مدارس فوتبال نیز مباحثی در این جلسه مطرح شد. به گفته عبدالله تفرشی معاونت اقتصادی و برنامه‌ریزی باشگاه پرسپولیس از سوی شرکت آوانتیس انرژی آلمان پیشنهاد شد در صورت توافق، اردویی تحت پشتیبانی این شرکت در کشور آلمان و کمپ‌های مجهز و حرفه‌ای برای تیم بزرگسالان پرسپولیس برگزار شود که مدیران باشگاه پرسپولیس تحقق این موضوع را منوط به بررسی هر چه بیشتر و تصمیم‌گیری‌های آتی دانستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)