پرسپولیس نیوز : مشاور و مدیركل روابط عمومی معاونت اجرایی و سرپرستی نهاد ریاست جمهوری درباره انتشاراخباری مبنی بر پایان ماموریت محمد رویانیان در باشگاه پرسپولیس و اظهارات وی گفت: مدیرعاملی رویانیان در باشگاه پرسپولیس ربطی به این نهاد ندارد.

حسن محسنی اظهار كرد: اصلا حكم مدیرعاملی رویانیان در باشگاه پرسپولیس ارتباطی با نهادریاست جمهوری ندارد. مگرحكم او را حمید بقایی امضا كرده است كه حالا با پایان ماموریتش حكم مدیر عاملی اش در پرسپولیس نیز لغو شود؟
وی گفت: رویانیان از ستاد كل نیروهای مسلح مأمور به خدمت در نهاد ریاست جمهوری بود و در این مدت نیز ریاست ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت را برعهده داشت. در آذر 91 مأموریت او خاتمه پیدا می كرد و از اول بهمن 91 كه شفیعی به عنوان رییس جدید ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت معرفی شد قاعدتا رویانیان پستی در نهاد ریاست جمهوری نداشت و باید وضعیتش در نهاد مشخص می شد.
مدیر روابط عمومی معاونت اجرایی نهاد ریاست جمهوری خاطرنشان كرد: نهاد ریاست جمهوری برای تعیین وضعیت رویانیان ازاول بهمن 91تا 31 فروردین 92 دو بار با ستاد كل نیروهای مسلح مكاتبه انجام داد و در نتیجه درتاریخ 31فروردین 92طبق قانون ودرنامه ای خاتمه مأموریت ایشان اعلام شد.
محسنی درباره برخی اظهارات رویانیان مبنی بر انتقاد از نهاد ریاست جمهوری و بقایی و اینكه دولت را به نداشتن رابطه خوب با خود متهم كرده است، گفت: خدا به آقای رویانیان قوت بیشتری عطا كند! ماشاالله هر ساعتی از شبانه روز هر رسانه ای را ببینید، بخوانید یا بشنوید آقای رویانیان درحال مصاحبه راجع به این موضوع هستند. بنده حتی در رسانه های مختلف خواندم كه ایشان حتی شكست تیم شان در فینال جام حذفی را هم به نامه پایان ماموریت خود ربط داده اند كه واقعاً مایه حیرت است! به ایشان توصیه می كنیم در این مورد آدرس غلط به مردم ندهند.
وی درپایان گفت: كاش به جای این همه وقت وانرژی گذاشتن دررسانه ها، رویانیان به مردم جواب بدهد كه واقعاً ارتباط بین نامه پایان ماموریتش، ادامه یا عدم ادامه مدیرعاملی در پرسپولیس، آقای بقایی، نهاد ریاست جمهوری و نتایج باشگاه پرسپولیس چیست؟ از آقای رویانیان كه از مدیران با سابقه كشور هستند این توقع می رود كه در موضع گیری های خود جانب انصاف را نگه دارند.

* ایرنا این روزها با قدرت هرچه تمام در حال دفاع از دولت در برابر انتقادات است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)