پرسپولیس نیوز: بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی همه بازیکنان نیاز به انگیزه دارند.

احمد نوراللهی درباره قهرمانی پرسپولیس برای چهارمین دوره، اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم چهارمین قهرمانی را به دست آوردیم. برای ما یک شب به یاد ماندنی بود. خوشحالم که دوباره توانستیم دل هواداران را شاد کنیم. این نتیجه تلاش یک سال و ۲ ماهی است که بازیکنان کشیدند. با اوضاع کرونا این فصل طول کشید.

بازیکن پرسپولیس درباره اینکه رسول پناه گفته در خصوص پرداختی‌ها مشکل نیست، شما هم چند باری با او جلسه داشتید، عنوان کرد: مشکل مالی همیشه وجود داشته است، امیدواریم بتوانند مرتفع کنند. چون لیگ قهرمانان و جام حذفی را پیش رو داریم، بچه‌ها نیاز به انگیزه‌ دارند. امیدوارم شرایطی پیش بیاید که این مشکلات به زودی حل شود و با روحیه خوب در جام حذفی و جام باشگاه‌ها شرکت کنیم.

وی درباره اینکه بشار رسن گفته با این شرایط نمی‌ماند، خاطرنشان کرد: متاسفانه با این شرایط او پولی هم دریافت نکرده است. بشار قطعا پیشنهاداتی داشته، پیشنهادات خوبی از تیم‌های قطری دارد. امیدوارم بماند و ماندن او با حل شدن مشکل است.

نوراللهی همچنین درباره اینکه بازیکنان دیگر هم پیشنهاداتی دارند، اظهار داشت: تیمی که ۴ بار قهرمان ایران شده و فینال آسیا را تجربه کرده قطعا بازیکنانش پیشنهاداتی دارند. امیدوارم همه بمانند به شرطی که مدیریت و باشگاه بتواند مشکلات را حل کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)