پرسپولیس نیوز : هافبک دفاعی جوان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: صبا ضعیف‌تر از ملوان نبود اما تراکتور قوی‌تر است، پس باید بهتر بازی کنیم و مهم این بود که تغییر در خود پرسپولیس ایجاد شود که همینطور هم شد.

احمد نورالهی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: می‌خواهیم پیروزی که برابر صبا داشتیم به معنای پایان بحرانی باشد که چند هفته‌ای ما را درگیر خود کرده بود و به این منظور باید حتما تراکتورسازی را هم ببریم تا هواداران را شاد کنیم.

وی ادامه داد: در این مدت هواداران ناراضی بودند، البته با وجود عدم رضایت از نتایج به خوبی از تیم حمایت کردند و در همین بازی با اینکه در خانه حریف بازی می‌کردیم، هواداران بسیاری آمدند و می‌خواهیم برای آنها جبران کنیم.

پدیده خط میانی پرسپولیس درباره اینکه بعضی منتقدان صبا را حریف سر سختی برای پرسپولیس نمی‌دانستند، خاطرنشان کرد: قطعا تیمی مثل تراکتورسازی که این هفته با آنها بازی داریم، حریف سخت‌تری خواهد بود اما صبا تیم دست و پا بسته‌ای نیست و ضعیف‌تر از ملوان نبود. این پیروزی نشانه تغییر شرایط در خور تیم بود و این وضعیت برای بازی‌های بعد ادامه پیدا می‌کند. البته شکی نیست با اینکه در خانه خودمان برابر تراکتورسازی بازی می‌کنیم برای این بازی باید خیلی بهتر باشیم و همینگونه خواهد بود.

نورالهی درباره حضور زودهنگامش در ترکیب اصلی به عنوان یک بازیکن جوان تصریح کرد: وقتی به پرسپولیس آمدم باور داشتم هیچ چیز غیر ممکن نیست. شاید کارشناسان روی ما حساب نمی‌کردند ولی با توجه به شرایطی که در پرسپولیس وجود داشت، به این امید آمدیم که بازی کنیم. البته انصاف این است که از لطف آقای دایی تشکر کنم. به هر حال در جایی مثل پرسپولیس هر مربی جرأت اعتماد به بازیکن جوان را ندارد اما این مسائل در پرسپولیس حل شده است. حالا یک انگیزه‌ای هم برای خود من جدا از انگیزه‌های دیگر وجود دارد. می‌خواهم جواب این اعتماد را بدهم و می‌دانم که برای این منظور باید هر روز بهتر از قبل باشم و البته تجربه بچه‌های قدیمی‌تر خیلی کمک می‌کند.

هافبک دفاعی پرسپولیس درباره دیده نشدن بازی‌های بازیکنان این پست افزود: در فوتبال تا گل نزنی، بازی‌ات دیده نمی‌شود. هافبک‌های دفاعی هم معمولا وظایف دیگری دارند ولی چه من و چه سایر بچه‌ها شانسمان را از 30، 40 متری امتحان می‌کنیم و تا آخر فصل اگر شده یک گل می‌زنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)