مرجع خبری پرسپولیس : استيلي در همين 2 هفته بيشترين انتقادها را شنيد و خوب مي‌داند كه سه امتياز بازي با شهرداري تبريز چقدر اهميت دارد و به همين دليل او و شاگردانش هر چه در توان دارند براي رسيدن به پيروزي صرف مي‌كنند.


سرمربي پرسپوليس چندين مرتبه فيلم دو بازي گذشته تيمش را ديده و حتما بهتر از هر كسي نقاط ضعفش را شناخته است اما استيلي به دليل فشردگي مسابقات زمان كافي براي تمرين با تركيب جديد را نداشته ولي بازيكنان فعلي مدت‌ها كنار هم تمرين و بازي كرده و نسبت به همديگر شناخت خوبي دارند.

 

بر همين اساس احتمال تغييراتي در تركيب پرسپوليس وجود دارد. قرار گرفتن ميثاق معمارزاده جاي حقيقي 50-50 است. شايد اگر او توپ ميثم منيعي را در دقايق پاياني بازي با شاهين دفع نمي‌كرد الان شانس خيلي كمي براي بازي داشت. از طرف ديگر مصدوميت اولادي هم باعث خواهد شد غلامرضا رضايي به جاي او در نوك قرار بگيرد و بايد منتظر بود و ديد كه شعاع حركتي كريمي چقدر تغيير مي‌كند و اينكه بيشتر از 2 بازي قبلي به دروازه حريف نزديك مي‌شود يا نه اما شايد تغيير اصلي در قلب دفاع يا هافبك دفاعي باشد.

 

احتمال اينكه عليرضا نورمحمدي به جاي شيث و كنار محمد نصرتي قرار بگيرد زياد است و سامان آقازماني هم با اشتباهي كه مقابل شاهين انجام داد و منجر به گل اول حريف شد، شانس خود را براي فيكس بودن تا حدود زيادي از دست داده و احتمالا مازيار زارع جايگزين او مي‌شود كه اگر اين اتفاق بيفتد آن وقت زارع با توجه به انگيزه‌هايش و اينكه نمي‌خواهد جايگاهش در تيم ملي را از دست بدهد پرتلاش ظاهر خواهد شد. به هر حال همانطور كه در بالا اشاره شد استيلي بايد براي رسيدن به پيروزي بهترين چيدمانش را انجام دهد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)